logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 9,74 lei
-15%11,46 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Ideile nu costă (ediţia Capital)

Alan G. Robinson, Dean M. Schroeder
În stoc
PREȚ: 9,74 lei
-15%11,46 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Capital
O companie care afirmă că ia în serios ideile noi e o firmă care trebuie să ţină seama de gândirea angajaţilor. Reciproc, dacă...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-606-588-050-4
Dimensiuni: 13x20 cm
Tip copertă: Paperback

MAI MULTE DESPRE CARTE

O companie care afirmă că ia în serios ideile noi e o firmă care trebuie să ţină seama de gândirea angajaţilor. Reciproc, dacă văd că sunt luaţi în considerare, şi aceştia vor ţine cont de problemele firmei. De ce e important ca angajaţilor să le pese de ceea ce nu merge la locul lor de muncă? Pentru că, de cele mai multe ori, tocmai ei pot găsi cel mai uşor soluţiile.

Cartea de față prezintă un model de program corporatist, structurat pe etape – de la inspirarea până la implementarea ideilor. Metodele autorului descriu felul în care se poate crea un mediu de lucru care să stimuleze generarea de idei noi, să faciliteze drumul acestora spre nivelurile ierarhice superioare şi să concretizeze aplicarea lor în munca de zi cu zi. Teoriile autorilor se fundamentează pe cercetarea a 300 de organizaţii din 17 ţări.

Volumul Ideile nu costă conţine observaţii remarcabile, precum: „ideile se înăbuşă în faşă, dacă promotorul lor se gândeşte mai mult la recompense decât la aplicarea ideii în sine” sau „ideile mărunte sunt mai valoroase decât ideile măreţe, pentru că cele mici sunt destinate îmbunătăţirii continue a unui lucru care deja funcţionează, spre deosebire de cele care vor să revoluţioneze munca şi care sunt mai greu aplicabile”.

 

 

Cuprins extins:
business
leadership
inovație
resurse umane
management
organizații
performanță
angajați
Autor: Alan G. Robinson, Dean M. Schroeder
Traducător: Ştefania Dragoman
Data apariției: 2010
Editura: Curtea Veche
Titlu original: Ideas are free. How the Idea Revolution is Liberating People and Transforming Organizations
Pagini: 224
Limba: Română
Hârtie: 120g/m
  • Alan G. Robinson - Autor
    Dr. Alan G. Robinson a consiliat mai mult de o sută de companii din douăsprezece ţări, în ceea ce priveşte îmbunătăţirea performanţei lor creative. Este, de asemenea, profesor şi autor premiat. Cartea sa, Corporate Creativity: How Innovation and Improvement Actually Happen (scrisă împreună cu Sam Stern), a fost tradusă în treisprezece limbi şi a fost declarată „cartea anului“ de  către Academy of...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus