logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

A da și a lua : O abordare revoluționară a succesului

Adam Grant
Timp de generaţii, am fost obişnuiţi să fim atenţi doar la factorii individuali care ne aduc mai aproape de succes: pasiunea, munca susţinută,...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-606-8360-40-9
EAN-16: 9786068360409
Dimensiuni: 14,5x20 cm
Tip copertă: Paperback

MAI MULTE DESPRE CARTE

Timp de generaţii, am fost obişnuiţi să fim atenţi doar la factorii individuali care ne aduc mai aproape de succes: pasiunea, munca susţinută, talentul şi norocul. Dar în ziua de azi, succesul devine din ce în ce mai dependent de modul în care interacţionăm cu ceilalţi. S-a dovedit faptul că atât la locul de muncă, cât şi în viaţa de zi cu zi oamenii acţionează fie ca un donator, fie ca un profitor negustor. Pe când profitorii îşi doresc să obţină cât mai multe de la ceilalţi fără a da nimic în schimb, iar negustorii caută un schimb avantajos pentru ambele părţi implicate, donatorii sunt acel gen rar de oameni care contribuie decisiv la succesul celorlalţi fără însă a cere ceva în schimb.

Autor: Adam Grant
Traducător: Dan Crăciun
Data apariției: aprilie 2013
Editura: Publica
Titlu original: Give and Take: A Revolutionary Approach to Success
Pagini: 440
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
interacțiunea cu ceilalți, pasiune, munca susținută, talent, donator, profitor, dărnicie, comportamente prosociale, succes, profit
Locuri în topurile Cartepedia

Opinii Editoriale

Adam Grant
„Când veţi fi sfârşit de citit această carte, s-ar putea să reconsideraţi unele dintre presupoziţiile voastre fundamentale privind succesul. Dacă sunteţi nişte donatori care se sacrifică, veţi găsi o mulţime de idei care să vă ajute să urcaţi de la bază către vârful piramidei succesului. Iar dacă deocamdată tindeţi să fiţi profitori, s-ar putea să vă tenteze o reorientare în direcţia dărniciei, încercând să dobândiţi abilităţile acestei rase umane în necontenită creştere, a celor care dobândesc succesul oferind ceva celorlalţi. Dar dacă o faceţi numai de dragul succesului, probabil nu va avea efect.”
Robert Cialdini, autor Persuasiunea: știință și practică (Publica, 2013)
„În această carte, Adam Grant ne aduce dovezi de netăgăduit pentru o abordare revoluționară asupra modului în care gândim succesul atât în afaceri, cât și în viața de zi cu zi. Pe lângă caracterul fundamental înălțător al tezei pe care o susține, cititorii vor fi absolut încântați de modul în care o face. A da și a lua este o lectură fundamentală!”
Dan Ariely, autor Irațional în mod previzibil (Publica, 2010)
„A da și a lua risipește credința înrădăcinată care îi identifică pe cei care dăruiesc cu niște caractere slabe, iar pe profitori cu niște indivizi puternici. Grant încurajează și ne demonstrează importanța comportamentelor prosociale.”
Tony Hsieh, CEO Zappos.com și autor Cum să livrezi fericire (Publica, 2012)
A"dam Grant definește o cale de a obține succesul bazată pe modul în care interacționăm cu clienții și colegii noștri, dar și o modalitate total nouă de a adminstra și crește o afacere.”
Daniel Gilbert, autor Stumbling on Happiness
„Băieții buni termină pe primul loc și Adam Grant știe foarte bine de ce. A da și a lua e o lectură surprinzător de ingenioasă și o carte pe care nu-ți poți permite să n-o citești.” 

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus