TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Arta rețelelor sociale. Sfaturi pentru utilizatori experimentați PU-GKP-ARSSPU-15-N-001
Arta rețelelor sociale. Sfaturi pentru utilizatori experimentați
Vezi
galerie

Arta rețelelor sociale. Sfaturi pentru utilizatori experimentați

de Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick

Id: #234559

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
 

Descriere produs

Până acum trebuie să fie clar că, indiferent dacă promovezi o afacere, un produs sau pe tine însuți, rețelele sociale sunt în topul lucrurilor care determină dacă vei avea succes sau dacă vei eșua. Și există nenumărați experți, autori și consultanți dornici să te sfătuiască.

Dar nu e nimeni asemeni lui Guy Kawasaki, unul dintre pionierii blogurilor, Twitter-ului, Facebook-ului, Tumblr-ului etc. pentru afaceri. Acum, Guy s-a asociat cu Peg Fitzpatrick, despre care el spune că este cea mai bună persoană pe social media pe care a cunoscut-o vreodată, pentru a oferi Arta rețelelor sociale – unicul ghid esențial de care ai nevoie pentru a obține un maximum de beneficii pentru timpul, efortul și banii investiți.

Cu mai bine de o sută de sfaturi practice, trucuri și observații, autorii prezintă o strategie completă de a construi o prezență concentrată, riguroasă și convingătoare pe cele mai populare platforme de rețele sociale. Ei îți arată pașii necesari pentru construirea unei baze solide și îți arată cum să îți capitalizezi bunurile digitale, să îți optimizezi profilul, să atragi mai mulți oameni care să te urmărească și să integrezi eficient social media și blogul.

Pentru începătorii copleșiți de prea multe opțiuni, dar și pentru profesioniștii experimentați, dornici să-și îmbunătățească strategia, Arta rețelelor sociale este plină de tactici care au dovedit că aduc rezultate în realitate. Sau, așa cum spune Guy: „conținut de cea mai bună calitate, fără informații de umplutură".

extinde
 

Detalii produs

Autor: Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick

Traducător: Emilia Vasiliu

Data apariției: iulie 2015

Titlu original: The Art of Social Media: Power Tips for Power Users

ISBN: 978-606-722-048-3

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 192

Limbă: Română

Dimensiuni: 14,5x20,5 cm - A5

Hârtie: 80g/m

Editura: Publica

Teme: succes

 

Opinii editoriale

„Scopul acestei cărți este să îți permită să te descurci extraordinar cu reţelele sociale. Presupunem că ești familiarizat cu elementele de bază și că folosești rețelele sociale în scopuri de business, fie pentru tine însuți, fie pentru o organizație.

Pentru a face clar unghiul din care privim lucrurile, trebuie spus că eu și Peg suntem în tranșeele reţelelor sociale și nu într‐o „cameră de război" la sediul central.

Am acumulat cunoștințele prin experimentare și sârguință, nu pompos, prin sofisme și participări la conferințe. Chiar și așa, n‐ar trebui să consideri literă de lege ceea ce spunem.

Acestea sunt ponturile, trucurile și descoperirile noastre și sperăm să funcționeze și la tine.

Totuși, într‐o lume ideală, ți‐ai dezvolta tehnici mai bune decât ale noastre și ne‐ai spune și nouă cum să ne îmbunătățim practicile.”

Guy Kawasaki & Peg Fitzpatrick, iulie 2014
Guy Kawasaki
Guy Kawasaki
Autor

Guy Kawasaki a fost evanghelist şef la Apple. Este de asemenea şi co-fondatorul...

vezi autor