logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 47,2 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 13.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Magia Pixar. Povestea succesului unei companii

David A Price
În stoc
PREȚ: 47,2 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 13.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Magia Pixar este cronica plină de viaţă a istoriei şi evoluţiei companiei Pixar Animation Studios şi a „găştii de tocilari”...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-1931-88-3
Dimensiuni: 14,5x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Magia Pixar este cronica plină de viaţă a istoriei şi evoluţiei companiei Pixar Animation Studios şi a „găştii de tocilari” care au înfiinţat-o. Cu ajutorul geniului animaţiei John Lasseter şi a vizionarului om de afaceri Steve Jobs, Pixar a devenit standardul absolut în producţia de filme animate, începând cu proiectele de efecte speciale realizate la Lucasfilm la începutul anilor 1980, până la filmele de referinţă precum Toy Story, Finding Nemo, WALL-E sau Ratatouille.

David A. Price intră în culisele primilor ani cu mici reuşite obţinute cu greu şi ale disputelor de mai târziu dintre Lasseter şi cel pe care îl admirase odinioară atât de mult, Jeffrey Katzenberg, dar şi ale celor dintre Jobs şi Michael Eisner. Nu în cele din urmă, Price analizează și relaţia complexă dintre Pixar şi Walt Disney Company, finalizată cu achiziția studioului de animație, preluat de către Disney, contra fabuloasei sume de 7,4 miliarde de dolari.

Cartea conține un capitol inedit despre rolul lui Steve Jobs în reușita PIXAR.

Autor: David A Price
Traducător: Cristina Popescu
Data apariției: 2011
Editura: Publica
Titlu original: The Pixar Touch: The Making of a Company
Pagini: 408
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
animatie, companie, succes, toy story, finding nemo, wall-e
  • David A Price - Autor
    David A. Price s-a născut în Richmond, Virginia, şi a studiat la College of William and Mary, specializarea Calculatoare. A absolvit Facultatea de Drept la Harvard şi are o diplomă postuniversitară obținută la Universitatea Cambridge. Price a scris articole pentru Wall Street Journal, Investor’s Business Daily, Business 2.0, The Washington Post, Forbes Inc. şi este autorul cărţii Love and Hate in Jamestown.
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

Entertainment Weekly
Price, un reporter aspru şi nesentimental, scoate la lumină diverse drame de culise din surse noi, urzind o poveste reală, demnă de toată lauda.
The Wall Street Journal
Detalii inedite referitoare la procedeele interne ale companiei recunoscute pentru reticenţa în dezvăluiri făcute presei; o poveste bogată în lecţii atât pentru oamenii de afaceri, cât şi pentru pasionații de filme de animație.
Alvy Ray Smith, cofondator Pixar
O poveste de pomină, iar David Price este cel care a reuşit în sfârşit să o spună aşa cum trebuie, cu toate detaliile şi personajele implicate în acest demers. Aceasta este istoria de referinţă a studiourilor Pixar.
Robert Sutton, profesor de ştiinţa şi ingineria managementului la Stanford School of Engineering
Am citit o mulţime de istorii ale organizaţiilor de-a lungul anilor, în special poveşti despre succesul sau eşecul unor afaceri inovatoare, dar Magia Pixar este una dintre cele mai reuşite cărți de acest gen.

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus