logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Efectul de halou. Şi alte opt iluzii economice care îi induc în eroare pe manageri

Phil Rosenzweig
Colecții/Serii: Co-lecţia de leadership
Efectul de halou apare atunci când vânzările şi profiturile unei companii sunt ridicate, iar oamenii ajung să creadă că există...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-1931-49-4
Dimensiuni: 14,5x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Efectul de halou apare atunci când vânzările şi profiturile unei companii sunt ridicate, iar oamenii ajung să creadă că există o strategie genială, un lider vizionar, angajaţi capabili şi o cultură corporatistă excepţională. Când performanţele se lasă aşteptate, se consideră că strategia este greşită, că managerii sunt aroganţi, angajaţii mulţumiţi de sine, cultura stagnantă. În realitate, nimic nu s-a schimbat: performanţa companiei generează un halou care modelează felul în care îi percepem strategia, conducerea, angajaţii, cultura şi multe altele.

Oferind exemple ale unor companii de vârf precum Cisco Systems, IBM sau Nokia, Rosenzweig demonstrează cât de răspândit este efectul de halou şi identifică alte 8 iluzii, printre care: mirajul corelaţiei şi cauzalităţii; mirajul explicaţiilor unice; mirajul unirii punctelor câştigătoare; mirajul cercetării riguroase; mirajul succesului durabil.

În Efectul de halou, Phil Rosenzweig demască prejudecăţile şi superstiţiile din mediul de afaceri, prezente în presa economică, în cercetarea academică, dar şi în multe bestselleruri care promit să dezvăluie secretele succesului sau calea spre glorie.

Autor: Phil Rosenzweig
Traducător: Dan Bălănescu
Data apariției: noiembrie 2010
Editura: Publica
Titlu original: The Halo Effect ... and the Eight Other Business Delusions That Deceive Managers
Pagini: 296
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
vanzari, profit, strategie, cauzalitate
  • Dan Bălănescu
    Traducător
    Phil Rosenzweig - Autor
    Phil Rosenzweig este profesor la Institutul Internaţional pentru Dezvoltarea Managementului (IMD) din Lausanne, Elveţia, unde colaborează cu firme de primă importanţă în probleme de strategie şi organizare. Născut în California de Nord, Phil a studiat economia la University of California, Santa Barbara, şi administraţia publică la University of California, Los Angeles. După şase ani petrecuţi la Hewlett-Packard, s-a mutat în...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • Phil Rosenzweig
    Autor
    Dan Bălănescu Dan Bălănescu - Traducător
    Dan Bălănescu s-a născut la Piteşti, pe 14 martie 1974. După o copilărie fericită şi liberă, a intrat în vârtejul vieţii, urmând şcoli, licee şi facultăţi, deznodământul fiind o specializare în relaţii economice...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

Nassim Nicholas Taleb, autorul cărţii Lebăda neagră
"Am fost cucerit de această carte. Dărâmă miturile despre cauzele succesului din literatura despre management, folosind argumente puternice. Ar trebui considerată una dintre cele mai importante cărţi de management din toate timpurile, un antidot la bestsellerurile scrise de diverşi guru care ne furnizează argumente naive şi fals convenţionale."
John R. Kimberly, profesor de Studii antreprenoriale la Henry Bower, Wharton School of Business
"În Efectul de halou, Phil Rosenzweig ne face un mare serviciu vorbind despre lucruri trecute, îndeobşte, sub tăcere. Analiza lui este un antidot foarte oportun pentru materialele superficiale, formale şi simpliste care par să constituie substanţa curentă a multor cărţi populare despre afaceri. Este cartea potrivită la momentul potrivit."
John Kay, Financial Times
"Rosenzweig nu doar ridiculizează numeroasele scrieri pseudoştiinţifice din lumea managementului. Ne explică şi de ce sunt atât de slabe şi cum putem învăţa lecţia pe care ele o oferă, în răspăr."

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus