logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 31,36 lei
-7%33,72 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Strategiile întreprinderilor româneşti

Nora Codruţa Curta
În stoc
PREȚ: 31,36 lei
-7%33,72 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Ştiinţă şi Tehnică
Autoarea defineşte scopul acestei lucrări ca fiind acela de a crea un cadru conceptual care să permită tratarea turismului ca o industrie şi a...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-606-17-0298-5
Dimensiuni: 17x24 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Autoarea defineşte scopul acestei lucrări ca fiind acela de a crea un cadru conceptual care să permită tratarea turismului ca o industrie şi a pune la dispoziţia managerilor din firmele de turism nişte instrumente de lucru care să faciliteze desfăşurarea managementului strategic în firmă, procedând similar cu managerii firmelor industriale. Pe de altă parte, s-a urmărit să se pună în evidenţă nişte exemple care arată ce rezultate se pot obţine atunci când există un cadru conceptual bine delimitat din punctul de vedere al managementului strategic, iar instrumentele menţionate anterior sunt utilizate corespunzător.

Autor: Nora Codruţa Curta
Data apariției: 2013
Pagini: 284
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
managementul turismului, industria turismului, firmă turistică, firmă industrială, manager, management strategic

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus