logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Marea putere a micii afaceri

Jamie S. Walters
Colecții/Serii: Profit
Trãim într-o culturã în care succesul este obligatoriu. Ne-am obişnuit sã privim cu infinitã admiraţie...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 973-669-152-7
Dimensiuni: 14,5x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Trãim într-o culturã în care succesul este obligatoriu. Ne-am obişnuit sã privim cu infinitã admiraţie multinaţionalele, concernurile cu mii de angajaţi şi cu bugete mai mari decåt cele ale unei ţãri mici. Totuşi, în SUA, 80% dintre firme sunt mici, adicã au mai puţin de cinci angajaţi. Proprietarii lor sunt oameni cu viziune, sunt flexibili si creativi, iar creşterea afacerii lor este mai degrabã calitativã decåt cantitativã. Cum fac? Ce-i inspirã? Ce-i motiveazã? Iatã doar unele dintre întrebãrile la care autoarea a rãspuns în aceastã carte un omagiu adus atåt micilor întreprinderi, cåt şi celor care le-au infiinţat şi le conduc. Cartea are menirea sã valideze, sã provoace şi sã extindã cunoştinţele cititorului. Dezvãluie aspecte ale evoluţiei a peste şaptezeci de mici întreprinzãtori intervievaţi, oferind concepte şi informaţii care permit formarea unei imagini panoramice a micii întreprinderi. Dacã pånã azi nu aţi avut încã îndrãzneala de a porni pe cont propriu, gãsiţi aici toate argumentele sã o faceţi acum.

Autor: Jamie S. Walters
Traducător: Lucian-Mircea Popescu
Coperta de: Dinu Dumbrăvician
Data apariției: 2006
Editura: Curtea Veche
Titlu original: Big Vision, Small Business
Pagini: 280
Limba: Română
Hârtie: 120g/m
Cuvinte cheie:
economie, afaceri, profit, productivitate, companii, IMM-uri

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus