logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 8,95 lei
-7%9,62 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 14.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Ce doresc clienţii nostri. Ghid pentru dezvoltarea afacerii

Harry Beckwith
În stoc
PREȚ: 8,95 lei
-7%9,62 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 14.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Cariera. succes. performante
Ati ales un sediu elegant si l-ati mobilat cu gust. Ati creat o identitate de companie care reflecta cum nu se poate mai bine caracteristicile...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-46-0633-7
Dimensiuni: 13x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Ati ales un sediu elegant si l-ati mobilat cu gust. Ati creat o identitate de companie care reflecta cum nu se poate mai bine caracteristicile afacerii pe care o conduceti si ati trimis machete publicitare la toate revistele de specialitate. V-ati instruit angajatii in cadrul unor programe de training. Cu toate acestea, firma nu are succesul naucitor pe care l-ati preconizat. De ce? Probabil ca ati uitat un lucru esential: clientii. Pentru a putea reusi in afaceri, trebuie sa le cunoasteti asteptarile, preferintele si antipatiile. Harry Beckwith, un reputat specialist in marketing, va ofera aceasta sansa. Dupa ce veti citi Ce doresc clientii nostri, veti putea vinde orice, oricui.

Cuprins extins:
Posibilele dumneavoastra afaceri
Cele 14 principii ale planificarii
Efectul placebo al marketingului
Ce stiu clientii potentiali
O descoperire surprinzatoare
Cum sa va exprimati ca un profesionist
De ce superlativele esueaza lamentabil
Puterea lui „tu”
Cea mai rapida cale de a fi crezut
O stratagema pentru a va imbunatati prezentarea
Intelegerea simbolurilor
Banii nu pot cumpara loialitatea
Zece reguli de comportament in afaceri
Autor: Harry Beckwith
Traducător: Kiki Vasilescu
Data apariției: 2007
Editura: Polirom
Titlu original: What Clients Love: A Field Guide to Growing Your Business
Pagini: 272
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
psihologia muncii şi organizaţională, afaceri, succes, organizare, training, management, client, clienţi potenţiali, dezvoltare profesională
  • Kiki Vasilescu
    Traducător
    Harry Beckwith - Autor
    Harry Beckwith, absolvent al Universitatii Stanford, are o experienta de peste doua decenii in domeniul publicitatii si marketingului, fiind unul dintre cei mai cunoscuti specialisti in strategia de brand. A fondat si conduce firma Beckwith Partners, printre ai carei clienti se numara companii precum Microsoft, Hewlett-Packard sau ABC. Prima sa carte, Selling the Invisible (Warner Books, 1997), a fost tradusa in 24 de limbi si face parte din bibliografia...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • Harry Beckwith
    Autor
    Kiki Vasilescu Kiki Vasilescu - Traducător
    Kiki Vasilescu – nascut in 1976. Licentiat in filosofie, Universitatea Bucuresti; masterat in stiinte politice, Central European University, Budapesta; doctorand in politologie, Universitatea Bucuresti. A publicat diverse studii academice in periodice...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus