logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 25,42 lei
-15%29,9 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 12.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Profit, nu cotă de piaţă. Ghidul profiturilor mari pe pieţele competitive

Frank F. Bilstein, Frank Luby, Hermann Simon
În stoc
PREȚ: 25,42 lei
-15%29,9 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 12.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Cartea Profit, nu cotă de piaţă aduce argumente împotriva strategiei care vizează cota de piaţă şi nureuşesc să obţină un profit...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-571-835-0
Dimensiuni: 17x24 cm
Tip copertă: Paperback

MAI MULTE DESPRE CARTE

Cartea Profit, nu cotă de piaţă aduce argumente împotriva strategiei care vizează cota de piaţă şi nureuşesc să obţină un profit adecvat, pledând în favoarea unei strategii care vizează prioritar profitul.

Creşterea cotei de piaţă este considerată adeseori un “remediu universal”, însă aceasta este mai curând o prejudecată. 

Un contraargument convingător pentru a ţine în frâu dogma cotei de piaţă, această carte provocatoare conturează noi modalitati de a gândi, dar şi instrumentele de care managerii de pe pieţele competitive vor avea nevoie pentru a obţine o performanţă de vârf în ceea ce priveşte profiturile.

Autor: Frank F. Bilstein, Frank Luby, Hermann Simon
Data apariției: noiembrie 2011
Editura: Allfa
Pagini: 184
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
marketing, management, afaceri, strategii, economie, performanţă

Opinii Editoriale

Peter Drucker
“Între cota de piaţă şi profitabilitate trebuie să existe un echilibru, însă  profitabilitatea a fost deseori neglijată. Iată motivul pentru care această carte oferă o rectificare utilă.” 
DieterZetsche, CEO DaimlerChrysler
“Nu volumul şi cota de piaţă ar trebui să fie priorităţile; creşterea însoţită de profit este adevarata provocare.” 

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus