logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 47,2 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Orice reclamație este un cadou

Claus Møller, Janelle Barlow
În stoc
PREȚ: 47,2 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
O reclamaţie este un cadou pentru că e începutul unui dialog între companie şi clienţii ei, putând fi folosită pentru a...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 9789731931487
Dimensiuni: 14,5x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

O reclamaţie este un cadou pentru că e începutul unui dialog între companie şi clienţii ei, putând fi folosită pentru a creşte calitatea produselor şi a serviciilor. Chiar şi cele mai incomode reclamaţii pot fi folosite pentru a câştiga capital de imagine şi pentru a îmbunătăţi performanţa companiei.

De regulă, relaţia companie-client este văzută unilateral, iar noutatea cărţii lui Barlow şi  Møller constă în prezentarea ambelor instanţe, din ambele puncte de vedere. Şi cei care cumpără produse ori servicii, şi cei care le oferă pot învăţa din această carte care le sunt de fapt rolurile şi cum pot fi ele armonizate. 

Autor: Claus Møller, Janelle Barlow
Data apariției: 2010
Editura: Publica
Pagini: 428
Limba: Română
Hârtie: 120g/m
Cuvinte cheie:
bilateral, unilateral, clienţi, inovator

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus