logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Antreprenoriat. Lansarea şi administrarea unei afaceri

Caroline Glackin, Steve Mariotti
Colecții/Serii: Student
Antreprenoriat. Lansarea şi administrarea unei afaceri este un manual conceput pentru cursurile universitare de antreprenoriat. Cursurile...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-606-92920-2-0
Dimensiuni: 21x29,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Antreprenoriat. Lansarea şi administrarea unei afaceri este un manual conceput pentru cursurile universitare de antreprenoriat. Cursurile se bazează pe programele educaţionale concepute de Steve Mariotti. Organizaţiile în cadrul cărora a lucrat Mariotti sunt recunoscute drept lideri ai promovării antreprenoriatului şi au dovedit în timp că şi-au ajutat studenţii să înfiinţeze o gamă foarte diversă de noi companii.
Acest manual reuneşte experienţa de antreprenor a lui Steve Mariotti cu teoria şi practica academică relevante, sprijinite de o diversitate bogată de exemple şi relatări ale unor absolvenţi de cursuri de antreprenoriat care şi-au lansat cu succes propriile afaceri. Caroline Glackin aduce ani de experienţă universitară, experienţa sa de creditor pentru întreprinderi mici, alături de cea de antreprenor şi de fost proprietar al unei întreprinderi mici. Din această combinaţie de autori rezultă un manual practic, util şi solid din punct de vedere academic.
Manualul conţine un întreg capitol dedicat planului de afaceri. Acesta are o structură uşor de înţeles, conţine rezumate ale unor planuri de afaceri date drept exemplu şi un plan de afaceri complet. Studenţii învaţă despre scopul planurilor de afaceri şi obţin informaţii utile referitoare atât la forma, cât şi la conţinutul acestora. Acest capitol le oferă cititorilor o resursă uşor de accesat şi exhaustivă încă de la începutul cursului, astfel încât studenţii să-şi poată forma din start o imagine completă a conceptului de „plan de afaceri”. (În multe cazuri, studenţii nu au mai văzut niciodată un plan de afaceri complet. În unele cazuri, este posibil să fi avut de-a face cu planuri rudimentare sau cu planuri de marketing ori de strategie prezentate ca planuri de afaceri.)

Autor: Caroline Glackin, Steve Mariotti
Traducător: Mircea Ştefancu
Data apariției: 2012
Editura: Bizzkit
Titlu original: Entrepreneurship. Starting and Operating a Small Business
Pagini: 528
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
management, strategie, marketing, planuri, tehnici, dezvoltare, start, afacere

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus