logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 29,52 lei
-7%31,74 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 08.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Anti-Strategic Management. Teorie și studii de caz

Bogdan Băcanu
În stoc
PREȚ: 29,52 lei
-7%31,74 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 08.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Collegium
Criza economică din ultimii ani a scos în evidență o serie de probleme ale managementului strategic aplicat în interiorul...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-46-4384-4
Dimensiuni: 16x23,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Criza economică din ultimii ani a scos în evidență o serie de probleme ale managementului strategic aplicat în interiorul organizațiilor. În Anti-Strategic Management, autorul pune sub semnul întrebării concepte și teorii ale managementului strategic și propune o perspectivă diferită, motivată de intenția de a demitiza abordările-șablon din domeniu.

Demersul său este susținut cu studii de caz centrate pe situația din România, iar punctele care au iscat controverse academice sunt tratate într-o manieră critică pe baza unei vaste experiențe la catedră și în conducerea unor societăți economice. Lucrarea se adresează profesioniștilor din domeniu, studenților la facultățile de științe economice și celor interesați de aspectele teoretice mai puțin tributare manualelor sau schemelor instrumentale consacrate.

Cuprins extins:
"Problemele superficiale” ale managementului strategic;
Viziune - misiune - obiective: nesiguranța începutului;
Strategii: marile familii;
Procesul decizional și formalizarea sa: adevărata junglă a strategiei;
Implementarea strategiei sau examenul realității;
Evaluarea și controlul: bucla se închide;
Firmă străină FS: un puzzle local de strategie;
GIC: o afacere cu substanță;
ICCO: "Si totuși se mișcă..."
Data apariției: 2014
Editura: Polirom
Pagini: 312
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
  • Bogdan Băcanu - Autor
    Bogdan Băcanu este profesor la Facultatea de Stiinte Economice a Universitatii „Transilvania” din Brasov. In 1981 a absolvit sectia de Electrotehnica a Facultatii de Mecanica a Universitatii din Brasov, iar in 1991 Facultatea de Management a Academiei de Studii Economice. In perioada 1981-1990 a lucrat in industria brasoveana, cunoscind din interior activitatea unor mari organizatii industriale. In 1990 a devenit cadru didactic la universitatea...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus