logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 47,2 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 14.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Piesă cu piesă

Bill Breen, David C. Robertson
În stoc
PREȚ: 47,2 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 14.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Deși există multe lucruri ce pot fi luate drept exemplu din renașterea LEGO, sunt de asemenea și multe de evitat. Am întâlnit mulți...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 9786068360676
Dimensiuni: 14,5x20 cm
Tip copertă: Paperback

MAI MULTE DESPRE CARTE

Deși există multe lucruri ce pot fi luate drept exemplu din renașterea LEGO, sunt de asemenea și multe de evitat. Am întâlnit mulți directori executivi care au vrut să reproducă succesul companiei LEGO, însă nu au luat în considerare trauma ce a determinat redresarea. Sfatul nostru către ei este mereu același: nu aștepta ca o criză să provoace dorința de schimbare profundă și sistemică. Deși alunecarea către faliment, așa cum s-a întâmplat cu LEGO în anul 2003, îți ascute mintea, ea nu este nici necesară și nici de dorit. Inovația permanentă trebuie să fie un produs al capacității unei organizații de a învăța și de a se adapta condițiilor de pe piață.

Autor: Bill Breen, David C. Robertson
Data apariției: 2014
Editura: Publica
Pagini: 384
Limba: Română
Hârtie: 120g/m
Cuvinte cheie:
companie, jucării, vânzări, inovaţie, criză

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus