logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 20,52 lei
-7%22,06 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 12.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

NOI suntem mai deştepţi decât MINE Dezlănţuie puterea maselor în afacerea ta

Barry Libert, Jon Spector
În stoc
PREȚ: 20,52 lei
-7%22,06 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 12.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Profesionist
Peste un milion de studenţi, profesori şi absolventi ai Wharton School (Universitatea Pennsylvania) şi ai Sloan School of Management (MIT), precum...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-606-8347-13-4
Dimensiuni: 13x21 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Peste un milion de studenţi, profesori şi absolventi ai Wharton School (Universitatea Pennsylvania) şi ai Sloan School of Management (MIT), precum şi lideri, autori şi experţi în domeniul managementului şi al tehnologiei au fost invitaţi să contribuie la această carte, în cadrul unei comunităţi afiliate site-ului wearesmarter.org. Membrilor li s-a cerut să-şi împărtăşească opiniile cu privire la funcţionarea reuşită sau nereuşită a comunităţilor în ceea ce priveşte marketingul, dezvoltarea afacerilor, distribuţia şi multe altele, şi cu privire la cum trebuie să acţioneze companiile pentru a avea mai mult succes.
Scopul proiectului a fost conceperea unei cărţi care tratează ceea ce le lipseşte celorlalte bestseller-uri despre comunităţi. Cărţile apărute până acum identifică fenomenele rezultate din funcţionarea reţelelor sociale, dar nu analizează modul în care companiile pot profita de pe urma înţelepciunii mulţimilor.
Rezultatul: ceea ce veţi citi în această carte.

Bazându-se pe cercetările proprii şi pe opiniile unei comunităţi uriaşe, de peste 4.000 de persoane, Barry Libert şi Jon Spector au scris o carte care dezvăluie ce funcţionează şi ce nu când integraţi o comunitate în procesele de afaceri şi de luare a deciziilor.
Citind această carte, veţi descoperi cum anume să folosiţi social networking-ul şi comunităţile în afacerea dumneavoastră, cu scopul îmbunăţătirii procesului de luare a deciziilor şi al obţinerii unui profit mai mare. Veţi găsi aici observaţii importante şi studii de caz noi cu privire la dezvoltarea de produs, producţie, marketing, serviciul clienţi, finanţe, management şi multe altele. Veţi învăţa care funcţii în afaceri pot fi executate sau sprijinite cel mai bine de comunităţi; cum să obţineţi un echilibru între structură şi independenţă; cum să administraţi riscul; cum să definiţi succesul şi nu numai. De la instrumente şi procese la cultură şi leadership, "NOI suntem mai deştepţi decât MINE" vă va ajuta să transformaţi promisiunea social networking-ului într-o realitate profitabilă.

Autor: Barry Libert, Jon Spector
Traducător: Alexandru Popovici
Data apariției: 2012
Editura: Bizzkit
Titlu original: We Are Smarter than Me. How to Unleash the Power of Crowds in Your Business
Pagini: 176
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
afaceri, dezvoltare, management, reţele sociale

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus