logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Numele trandafirului (Ediţia 2007)

Umberto Eco
Colecții/Serii: Biblioteca Polirom
Cartea a fost ecranizata in 1986, in regia lui Jean-Jacques Annaud, cu Sean Connery si Cristian Slater in rolurile principale.
Vezi mai multe detalii
ISBN: 973-681-537-4
Dimensiuni: 13x20 cm
Tip copertă: Hardcover

MAI MULTE DESPRE CARTE

Cartea a fost ecranizata in 1986, in regia lui Jean-Jacques Annaud, cu Sean Connery si Cristian Slater in rolurile principale.

Autor: Umberto Eco
Traducător: Florin Chiriţescu
Data apariției: 2007
Editura: Polirom
Titlu original: Il nome della rosa
Pagini: 520
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
literatură italiană, beletristică, clasic, roman poliţist, parabolă, teologie, istorie, mânăstire, religie, crimă, erezie, coduri, mister, ecranizare, Evul Mediu
  • Umberto Eco Umberto Eco - Autor
    Umberto Eco s-a născut la Alessandria (Piemont) şi a urmat cursurile Universității din Torino, luându-și licența în estetică. Din 1971 este profesor de semiotică la Universitatea din Bologna. Conduce revista VS. Quaderni di studi...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

nr. 1. 2010, Echinox - Ioana Baciu
"Romanul este plin de capcane in care cititorul ingenuu poate cadea cu usurinta. Teoreticianul si romancierul conlucreaza intr-o armonie perfecta, iar prima impresie a cititorul este aceea de a fi gresit si de a fi pus mina pe un tratat de filologie sau pe o editie critica a unui manuscris. Umberto Eco – de data aceasta ca personaj al propriului sau roman – scrie un fel de prolog in care explica istoria manuscrisului in posesia caruia a intrat si despre care sustine ca ar fi real (care va fi romanul in sine) si de motivele pentru care – in ciuda tuitutror dubiilor – a ajuns sa il publice."
Suplimentul de cultură - Bogdan Romaniuc
"El pune cu maiestrie in scena, in universul inchis al abatiei, loc al enigmelor si al secretelor, un Ev Mediu obscur, unde cea mai mare influenta o are gindirea lui Toma D’Aquino, unde au loc erezii si unde incepe sa se nasca spiritul modern."
H.-R. Patapievici
"Astazi, la a treia lectura a Numelui trandafirului, mi se pare ca accentul principal al cartii trebuie pus pe drama epistemologica. Rapid spus, drama lui Guglielmo nu este ca nu a gasit adevarul (pentru ca l-a gasit), ci aceea ca l-a gasit oarecum din intimplare, fara sa controleze in mod riguros toate etapele descoperirii si, in mod necesar, continutul insusi al descoperirii – in ciuda faptului ca s-a comportat mereu rational, intotdeauna metodic si fara gres atent la toate faptele (in felul in care, nu-i asa, pretind prescriptiile veritabilei stiinte). Guglielmo este un Sherlock Holmes in fine cumintit de trufia pozitivismului, de prudenta radicala a unui William Ockham, manevrind cu finete deopotriva failibilitatea sa, contingenta lumii, necesitatea logicii si univocitatea enigmatica a existentei, divine si mundane.” 

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus