Descriere produs
Bestseller New York Times · Finalist National Book Award · Finalist Orange Prize 2011 · Câştigător ABA Indies Choice Honor Award in Fiction 2011 · Câştigător Anisfield-Wolf Award 2011 · BEST BOOK OF THE YEAR în New York Times, Seattle Times, San Francisco Chronicle, The Atlantic, St. Louis Post Dispatch şi pe site-urile Barnes & Noble, Amazon, The Oregonian, Book Page · Roman tradus în treizeci de ţări.
Un birou ce pare să fi aparținut lui Federico Garcia Lorca traversează timpul și spațiul, reunind destinele halucinante ale câtorva personaje: o scriitoare debusolată care, odată intrată în posesia lui, își regăsește inspirația, un poet chilean asasinat în timpul regimului lui Pinochet, un anticar autarhic și excesiv de protector cu copiii săi, care-și dedică viața regăsirii unor obiecte ce au aparținut supraviețuitorilor Holocaustului. Obiect straniu și apăsător, ce poartă în sine povestea unor suferințe din trecut, biroul ajunge să guverneze, pe nesimțite, existența posesorilor săi.
Minciuni pe canapea (2024) ,
Selecţie din opera unui maestru al terapiei şi al povestirii (2013) ,
Invaziile inimii (2023) ,
Artistul Begbie (2018) ,
Fascinaţie (2023) ,
O regină pe eșafod (2023) ,
Detalii produs
Titlu original: Great House
ISBN: 978-973-689-488-6
Copertă: Paperback
Număr pagini: 304
Limbă: Română
Dimensiuni: 13x20 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Humanitas Fiction
Teme: creativitate, dictatură
Cărți Ficțiune >> Cărți Contemporane
Cărți Ficțiune >> Cărți Universale
Cărți premiate
Speciale >> Cărți despre cărți, scriitori și cititori
Opinii editoriale
„Un roman elegiac, plin de detalii senzoriale acute, care emană intensitate emoţională. Marea casă dezvăluie viziunea tragică a lui Nicole Krauss, ca niciodată până acum. Romanul este un exerciţiu de mers pe sârmă la o mare înălţime, numai că sârma a fost înlocuită de nervii întinşi la maximum ai cititorului, care urmăreşte totul cu sufletul la gură.”
The New York Times Book Review„În Marea casă proza cu inflexiuni de mătase a lui Nicole Krauss izbuteşte să transforme o piesă de mobilier într-un simbol al terorii, pe care îl primim şi îl dăruim, la rândul nostru, celor dragi.”
The Wall Street Journal