logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 20,56 lei
-7%22,11 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Dragostea, chiar ea

Corina Sabău
În stoc
PREȚ: 20,56 lei
-7%22,11 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Ego. Proză
In viata lor apare dragostea. Atit de puternica, atit de neasteptata, incit ii face sa lase totul in urma. Teo uita cit a suferit dupa despartirea de...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-46-2686-1
Dimensiuni: 13x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

In viata lor apare dragostea. Atit de puternica, atit de neasteptata, incit ii face sa lase totul in urma. Teo uita cit a suferit dupa despartirea de Lily, fosta lui nevasta, Mia nu-si mai plinge conditia de functionara oarecare intr-un minister prafuit. Isi paraseste sotul, care se retrage la tara si se dedica apiculturii. Avind de infruntat o multime de piedici si un trecut dureros, cei doi isi imagineaza ca traiesc o iubire eroica. Intre ei intervine insa Lily; parasita de iubit, femeia isi vrea inapoi sotul. Abandonata, Mia planuieste, la rindul ei, sa se intoarca la mai vechea sa iubire. Cum si-ar putea imagina ca intre timp Vlad s-a indragostit de o femeie pe care a intilnit-o la liturghia de duminica?

Data apariției: 2012
Editura: Polirom
Pagini: 200
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
literatură română, iubire eroică, abandon, eşec, România, apicultură
  • Corina Sabău - Autor
    Corina Sabău s-a nascut in 1975, la Cimpulung Muscel. Romanul ei de debut, Blocul 29, apartamentul 1 (Polirom, 2009), a primit Premiul pentru debut in roman, in cadrul Colocviilor Romanului Romanesc, Alba Iulia, si a fost nominalizat la Premiile Prometheus si Observator Cultural. Acelasi roman a fost selectionat la Festivalul Primului Roman de la Chambéry (Franta). Este coscenarista, alaturi de regizorul Radu Jude, a filmului Toata lumea din familia noastra...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

ianuarie 2013, Apostrof nr. 1 - Irina Petras
"Corina Sabau isi propune sa reabiliteze nu dragostea, ci discursul indragostit. Si o face reconditionind, delicat-ironic, toate cliseele, toate zorzoanele si toate autoamagirile unui construct livresc. Corina Sabau transfera chestiunea in roman [...] si intretese abil (apropierea de film a autoarei e vizibila in miscarea inteligenta a obiectivului, in prim-planurile si panoramarile intersectate cu maximum de eficienta expresiva) doua subteme: pe de-o parte, recuperarea „romantismului“, a cuvintelor de/despre iubire – si o face cu o savuroasa ironie subtextuala, subminind povestea in chiar cele mai infocate momente declarative –, pe de alta parte, iubirea puternica, dar molcoma si traditionala, avind mereu nevoie de relansatori etici, fata de copii."
februarie 2013, Dilemateca nr. 81 - Adriana Stan
"Corina Sabau ramine o prozatoare onesta, cu atuuri […]. Unul din ele consta in firescul cotidian al povestilor sale, in autenticitatea mediilor sociale pe care le intrezarim. Ele reflecta o realitate contemporana si familiara cititorului – tipuri umane, genuri profesionale, situatii urbane etc. perfect romanesti –, dar cu o dozare a detaliilor si un cadraj sentimental care arata o disciplina literara superioara simplului reportaj sociologic."
februarie 2013, pe Prăvălia culturală, nr. 31 - Virginia Costeschi
"Corina Sabau e surprinzator de talentata, surprinzator de caustica – in ciuda aparentei eterice, e al naibii de sincera si scrisul ei are nerv, are viata, e palpabil. O carte – Dragostea, chiar ea – care poate sa fie cel mai bun roman al literaturii romane contemporane, un film care sa arate viata noastra in permanenta tranzitie asa cum e ea, si dragostea pe care o traim, sub toate formele, in toate clipele, toata viata."
decembrie 2012, Luceafărul, nr. 12 - Ciprian Măceşaru
"O foarte frumoasa carte de dragoste, o carte adevarata, scrisa simplu, asa cum autorii fie „cool”, fie prea „dastepti” n-ar scrie niciodata [...]."
Corina Sabău în dialog cu Virginia Costeschi, 6 decembrie 2012, BookMag.ro - Corina Sabău
"Ideea cartii a pornit de la o observatie a lui Denis de Rougemont care scria in L’amour et l’Occident ca cei mai multi dintre noi nu numai ca tinjesc dupa o iubire romantica; o cheama, o invoca si daca pasiunea le iese in cale, legati la miini si la picioare, n-au incotro si trebuie s-o traiasca pina la ultima picatura, ba mai mult, nu le displace deloc sa se lase coplesiti de aceasta neputinta. Asa se comporta si personajele mele, rapuse de aceasta dulce molima intr-o zi de primavara, pe cind isi faceau de lucru intr-o institutie care, dupa cum se exprima chiar unul dintre ele, pare un muzeu al figurinelor de ceara. Eu doar le-am turnat „vinul fermecat” (acelasi pe care-l beau Tristan si Isolda) in timp ce converseaza linga un perete verde din sticla despre un barbat care s-a aruncat intr-o balta, incercind sa se sinucida, apoi le-am lasat sa-si faca de cap. Ele m-au tras dupa ele, nu m-am bagat prea mult in viata lor. Doar ca le-am plasat zbuciumul intr-o societate la fel de ametita. Motivul e simplu, n-am trait niciodata intr-o societate asezata, ca sa vad cum e."
31 martie 2013, Suplimentul de cultură, nr. 393 - Bogdan-Alexandru Stănescu
"Autoarea pune in scena aceasta pendulare continua intre comedie si tragedie, care nu este nimic altceva decit realism bine invatat, pe linia Flaubert-Nabokov. Ce o desparte pe Corina Sabau de linia descrisa mai sus (Flaubert-Nabokov) este atasamentul evident fata de personaje. Oricit de stupide, de penibile, de monstruoase in continua lor prefacatorie fata de ele insele, autoarea tine aproape... Se simte ca le indrageste, nu are crisparea aceea care-l facea pe Flaubert sa-si marturiseasca scirba profunda fata de Emma Bovary. As apropia-o mai curind de Cehov, cel care sfatuia o tinara scriitoare: Iubeste-ti personajele, dar cu discretie! Asta face si Corina Sabau: il urmeaza pe Flaubert in a nu trage concluzii, si pe Cehov in iubirea fata de propriile personaje. Discretia acestei proze inveleste atit ironia ei fundamentala, cit si blindetea care o contrabalanseaza."

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus