logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 32,55 lei
-7%35 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Ai grijă de clienții tăi.10 metode eficiente pentru fidelizarea clienților

Shawn Doyle, Lauren Anderson
În stoc
PREȚ: 32,55 lei
-7%35 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Excelența în serviciile oferite clienților poate face diferența între o companie mediocră și una profitabilă. În această...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 9789731621609
Dimensiuni: 13x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Excelența în serviciile oferite clienților poate face diferența între o companie mediocră și una profitabilă. În această carte practică și ușor de citit, vei descoperi zece povești care au darul să te inspire și care te vor ajuta să le oferi celor care apelează la tine niște servicii de calitate.
Indiferent că deții o firmă mică, că ești managerul unui departament de relații cu clienții sau că lucrezi pur și simplu în acest domeniu, lucrarea de față îți va arăta cum să fii mult mai performant și să îți transformi clienții în adevărați fani. De asemenea, nu vei mai avea costuri atât de mari cu marketingul. Clienții nu numai că vor reveni să cumpere de la tine, dar te vor recomanda și altora. În plus, mediul în care lucrezi va fi unul extrem de plăcut și îți va aduce doar satisfacții.
Sperăm că poveștile reale din această lucrare să te inspire cu adevărat și să te ajute să te poziționezi pe piață într-o manieră cu adevărat solidă. Așadar, începe să dai chiar acum un impuls serviciilor pe care le oferi clienților, revoluționându-le!

Autor: Shawn Doyle, Lauren Anderson
Data apariției: iunie 2016
Editura: Amaltea
Pagini: 185
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
dezvoltare personală, dezvoltare profesională, afaceri, marketing, management, vânzări, clienți, profit, succes, competitiv, eficiență
  • Lauren Anderson
    Autor
    Shawn Doyle Shawn Doyle - Autor
    Shawn Doyle este speaker certificat, specializat în procesul de învățare și dezvoltare, pasionat de potențialul uman și adept al conceptului de perfecționare continuă. În ultimii 22 de ani, s-a dedicat dezvoltării și implementării...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • Shawn Doyle
    Autor
    Lauren Anderson Lauren Anderson - Autor
    Lauren Anderson este consilier și mentor, dar și un speaker foarte bine cotat. Compania ei oferă programe de training axate pe dezvoltarea personală a celor din domeniul produselor de lux. Este invitată frecvent la diverse emisiuni de televiziune și a scris...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus