logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 35,34 lei
-7%38 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Guerrilla Marketing. Marketing de gherilă pentru afaceri la domiciliu

Jay Conrad Levinson, Seth Godin
În stoc
PREȚ: 35,34 lei
-7%38 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Guerrilla Marketing
Această carte a fost concepută să te ajute în cea mai dificilă problemă. Ea te învață cum să-ți începi și să-ți...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-8495-30-2
Dimensiuni: 15x23 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Această carte a fost concepută să te ajute în cea mai dificilă problemă. Ea te învață cum să-ți începi și să-ți dezvolți o afacere la domiciliu.
Ai putea întreba: Cum pot eu să concurez cu marile companii? Cum pot eu să sper că o să fiu capabil să atrag clienții pe care îi vrea și o companie care cheltuiește sute de mii sau milioane de dolari anual numai pentru corespondența directă? Cum pot să-mi construiesc credibilitatea când lucrez la domiciliu?
Simplu. Marketingul de gherilă îți oferă un avantaj decisiv tocmai pentru ca ai o afacere la domiciliu. Poți întoarce mărimea concurenților în defavoarea lor folosindu-ți flexibilitatea, nota personală și înalta calitate a produselor sau serviciilor tale spre a construi relații directe cu clienții, relații pe care o mare companie pur și simplu nu le poate construi. Exact asta vei află din această carte!

Autor: Jay Conrad Levinson, Seth Godin
Traducător: Mihaela Budui
Data apariției: iulie 2006
Editura: Businesstech
Pagini: 272
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
afaceri, economie, marketing, vânzări, clienți
  • Seth Godin
    Autor
    Jay Conrad Levinson - Autor
    Cărțile lui Jay Conrad Levinson au fost traduse în 62 de limbi și sunt folosite ca manuale de predare inclusiv în cursurile de MBA din întreaga lume. A creat încă din 1958 reclamă pentru multe companii mari și mici din întreaga lume. A obținut numeroase și prestigioase premii pentru grafică, reclamă de televiziune, video și radio. Este lider al workshop-urilor în domeniul marketingului. Renumit profesionist...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • Jay Conrad Levinson
    Autor
    Seth Godin Seth Godin - Autor
    Seth Godin este autorul a unsprezece bestselleruri internaţionale, traduse în peste treizeci de limbi, printre care Marketingul bazat pe permisiune (1999), Vaca mov (2003) şi Triburi (2008). Licenţiat în informatică şi filozofie, cu un MBA...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus