TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Marile detalii. MICI schimbări generează MARI influenţe PU-SJM-MDMSGM-15-N-001
Marile detalii. MICI schimbări generează MARI influenţe
Vezi
galerie

Marile detalii. MICI schimbări generează MARI influenţe

de Steve J. Martin, Noah J. Goldstein, Robert B. Cialdini

Id: #242006

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
 

Descriere produs

În prezent, ai nevoie în fiecare zi să convingi pe cineva de ceva – pe șeful tău, un coleg, un client, partenerul sau partenera, chiar și pe copiii tăi. În lumea noastră modernă în care timpul este o resursă importantă, se naște o întrebare crucială la care Marile DETALII te ajută să găsești un răspuns: care este cea mai mică schimbare pe care o poți face pentru a crește șansele tale de succes? 

Cercetările recente în domeniile psihologiei sociale, economiei comportamentale și neuroștiinței au oferit o mai bună înțelegere în ceea ce privește modul în care se petrec schimbările ce au la bază persuasiunea. Din  ce în ce mai mult, nu puterea argumentelor tale sau cât de multe informații oferi vor fi factorii care influențează cel mai mult, ci cadrul psihologic în care aceste informații sunt prezentate. Adevărul este că oricine își poate crește puterea de influențare – nu prezentând laborios mai multe informații sau utilizând stimulente și resurse costisitoare, ci prin modificări mici și simple în abordarea lor persuasivă, corelate cu motivații omenești adânc înrădăcinate. 

În aceste pagini, trei renumiți cercetători din domeniul științei și practicii persuasiunii descriu un set de schimbări minore despre care cercetările au dovedit că pot crește semnificativ puterea de influențare. Scrisă sub forma unei serii acaparante de peste 50 de observații din domeniul științei persuasiunii, cartea Marile DETALII este un ghid indispensabil pentru oricine dorește să influențeze comportamentul altora într-un mod eficient și etic. Pentru că atunci când vine vorba de a-i influența pe ceilalți, MICUL este noul MARE!

extinde
 

Detalii produs

Autor: Steve J. Martin, Noah J. Goldstein, Robert B. Cialdini

Traducător: George Chiriţă

Data apariției: noiembrie 2015

Titlu original: The small BIG: small changes that spark big influence

ISBN: 978-606-722-061-2

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 352

Limbă: Română

Dimensiuni: 14,5x20,5 cm - A5

Hârtie: 80g/m

Editura: Publica

Teme: succes

 

Opinii editoriale

„Martin, Goldstein și Cialdini – echipa de șoc a științei persuasiunii – au scris o carte pe deplin convingătoare și eminamente utilă. Într-o serie de capitole scurte și dinamice, aceștia explică ultimele cercetări realizate în întreaga lume și apoi folosesc cercetările respective pentru a oferi un arsenal de tehnici practice, care pot fi puse în aplicare pentru a influența comportamentul altora. Această carte este un adevărat tur de forță.”

Daniel Pink, autorul bestsellerurilor New York Times „A vinde e omenește” și „Drive”

„Dacă te-ai luptat vreodată să schimbi convingerile și comportamentele altora, există speranțe. Marile DETALII oferă cele mai pătrunzătoare observații atât la nivel teoretic, cât și la nivel practic, provenite de la cei mai buni experți din lume în domeniul persuasiunii. Oricui îi pasă de influențare va citi această carte fascinantă.”

Adam Grant, profesor la Wharton School și autorul bestsellerului „A da și a lua”

„Dacă te-ai îndoit vreodată că schimbările mici pot face o diferență mare, această excelentă și pătrunzătoare carte te va convinge.”

Dan Ariely, profesor la Universitea Duke și autorul bestsellerurilor „Irațional în mod previzibil” și „Adevărul (cinstit) despre necinste”
Steve J. Martin
Steve J. Martin
Autor

Steve J. Martin este directorul companiei Influence at Work din Marea Britanie....

vezi autor
Noah J. Goldstein
Noah J. Goldstein
Autor

Noah J. Goldstein este profesor la UCLA Anderson School of Management. A câștig...

vezi autor
Robert B. Cialdini
Robert B. Cialdini
Autor

Robert B. Cialdini este profesor emerit de psihologie și marketing la Universita...

vezi autor