logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 47,2 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Încântare. Arta de a influența sentimentele, gândurile și acțiunile celorlalți

Guy Kawasaki
În stoc
PREȚ: 47,2 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Co-lecţia de antreprenoriat
Încântarea, aşa cum este ea definită de Guy Kawasaki, nu vorbeşte despre manipularea oamenilor. Acest sentiment transformă...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-606-8360-00-3
Dimensiuni: 14,5x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Încântarea, aşa cum este ea definită de Guy Kawasaki, nu vorbeşte despre manipularea oamenilor. Acest sentiment transformă situaţiile şi relaţiile interumane. Converteşte ostilitatea în amabilitate şi remodelează amabilitatea în afinitate. Îi transformă pe sceptici şi cinici în persoane încrezătoare, iar pe cei indecişi în indivizi loiali. Sentimentul de încântare poate apărea în timpul unei tranzacţii comerciale, al unei negocieri dificile între companii concurente sau chiar atunci când îţi înnoieşti statusul pe Facebook. Încântarea este un instrument mai puternic decât tehnicile tradiționale de persuasiune și manipulare și chiar mai eficient decât tehnicile clasice de marketing de care toată lumea abuzează.

”Eu definesc sentimentul de încântare ca fiind procesul prin care oamenii se delectează cu un produs, serviciu, organizaţie sau idee.”

Guy Kawasaki

Autor: Guy Kawasaki
Traducător: Anda Sebeşi
Data apariției: mai 2012
Editura: Publica
Titlu original: Enchantment: The Art of Changing Hearts, Minds, and Actions
Pagini: 280
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
manipulare, amabilitate, afaceri, ştiinţă, skill
  • Guy Kawasaki - Autor
    Guy Kawasaki a fost evanghelist şef la Apple. Este de asemenea şi co-fondatorul Alltop.com (o revistă online cu subiecte populare pe Web) şi managing partner la Garage Technology Ventures. Cărţile sale s-au bucurat de un enorm succes în rândul publicului și sunt traduse în mai multe limbi de circulație internațională, cum ar fi: Reality Check (2011), The Art of the Start (2004) sau Rules For Revolutionaries (2000). Este licențiat...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

Sir Richard Branson, fondator Virgin Group
Cartea lui Guy surprinde importanţa faptului – şi arta – de a crede într-o idee care îi oferă clientului ceva în totalitate unic. Puterea unei idei cu adevărat bune de a transforma piaţa şi experienţele consumatorului individual este imensă, iar această carte oferă o bogăţie de idei menite să ajute afacerile şi antreprenorii să fructifice acest potenţial.
Robert Cialdini, autorul cărţii Influence: Science and Practice
Kawasaki ne oferă idei într-atât de valoroase, încât cu toţii ne-am fi dorit să le cunoaștem cu mult timp în urmă.
Steve Wozniak, co-fondator Apple
Citiți această carte pentru a reuși să creați o companie la fel de încântătoare precum Apple.
Michael Gartenberg, director Gartner
Cel mai bun tratat despre relaţii interpersonale de la cartea scrisă de Dale Carnegie, How to Win Friends and Influence People, încoace.

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus