logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 20,47 lei
-15%24,08 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 14.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Cum sa eviți un refuz în afaceri. Vinde-ți ideile cu ușurință

Harlan Goerger, Vincent Harris
În stoc
PREȚ: 20,47 lei
-15%24,08 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 14.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Cărţi-Cheie
Această carte nu te învaţă cum să nu mai ai parte de niciun refuz în viaţă, ci cum să reduci refuzurile la jumătate.Autorii scot...
Vezi mai multe detalii
Titluri conţinute:
Noi strategii de persuasiune și de decriptare a limbajului trupului pentru a reduce sau elimina opoziția oricărui interlocutor
ISBN: 978-606-588-719-0
Dimensiuni: 13x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Această carte nu te învaţă cum să nu mai ai parte de niciun refuz în viaţă, ci cum să reduci refuzurile la jumătate.
Autorii scot în evidenţă indiciile verbale şi paraverbale care anunţă un posibil „Nu“ şi propun strategii de a reduce şi chiar elimina obiecţiile clienţilor.
Cartea le va fi de folos atât agenţilor de vânzări şi specialiştilor în comunicare şi PR, cât şi fiecărei persoane care doreşte să-şi îmbunătăţească relaţiile cu semenii.


Harlan Goerger şi Vincent Harris formează o echipă imbatabilă, prin experienţa acumulată ca traineri şi consultanţi în dezvoltarea şi extinderea afacerilor.
Cei doi autori s-au specializat în decriptarea secretelor ascunse în spatele limbajului verbal şi nonverbal şi în găsirea resorturilor persuasiunii, pentru a reduce şi chiar elimina rezistenţa potenţialilor clienţi.
Capitolele cărţii sunt pline de exemple concrete şi studii de caz, de observaţii profunde şi recomandări pragmatice.

Autor: Harlan Goerger, Vincent Harris
Traducător: Iuliana Dumitru
Data apariției: august 2014
Editura: Curtea Veche
Titlu original: Bypassing No in Business. Selling Your Ideas with Ease. New Body Language and Influence Strategies to Eliminate or Reduce Resistance to Anything
Pagini: 192
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
negociere, vânzare, client, comunicare
  • Vincent Harris
    Autor
    Harlan Goerger - Autor
    Harlan Goerger lucrează de peste 30 de ani cu firme de toate tipurile şi dimensiunile pentru le ajuta să evolueze. Cu o experienţă îndelungată în vânzări şi consultanţă (inclusiv în cadrul organizaţiei Dale Carnegie & Associates din New York), Goerger susţine conferinţe şi workshopuri în care abordează puterea limbajului şi a metalimbajului în relaţiile de afaceri. El susţine şi cursuri de...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • Harlan Goerger
    Autor
    Vincent Harris - Autor
    Vincent Harris, cunoscut şi drept „americanul specializat în limbajul trupului“, susţine programe de coaching şi de consultanţă individuală în care abordează aspectele psihologice ale gesturilor şi mişcărilor şi modalităţile concrete de stăpânire a propriilor reacţii fiziologice în relaţiile cu ceilalţi. Orator şi trainer extrem de charismatic, este şi autorul mai multor cărţi în care expune metode...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

Brian Tracy, autorul cărţii „Schimbând gândirea, îţi schimbi viaţa”
„Această carte îţi arată cum să construieşti rapid relaţii, cum să reduci rezistenţa clientului şi cum să devii mai credibil.“
Kevin Hogan, orator şi autor de cărţi pentru dezvoltare personală
„Captivantă şi provocatoare, această carte este o extraordinară achiziţie pentru biblioteca ta dedicată persuasiunii.“
Cillian O’Grady, Senior Director Business Development Group, Oracle Direct EMEA
„E o minunăţie de carte, plină de idei practice şi poveşti provocatoare — rareori dai peste o îmbinare atât de convingătoare de tehnici de vânzare şi interpretări ale limbajului trupului. Iată o lectură obligatorie.“

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus