logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 47,2 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 13.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

The Lean Startup

Eric Ries
În stoc
PREȚ: 47,2 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 13.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Aceasta este o carte pentru antreprenori și viitori antreprenori. Cele cinci principii ale LEAN STARTUP, care stau la baza celor trei părți...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 9786068360690
Dimensiuni: 14,5x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Aceasta este o carte pentru antreprenori și viitori antreprenori. Cele cinci principii ale LEAN STARTUP, care stau la baza celor trei părți ale acestei cărți, sunt următoarele:


1. Antreprenori se găsesc pretutindeni. Nu trebuie să lucrezi într-un garaj pentru a face parte dintr-o companie startup. Conceptul antreprenoriatului îi include pe toți cei care lucrează în ceea ce se înțelege printr-o companie startup: o instituție umană menită să creeze noi produse și servicii în condiții de extremă incertitudine. 
2. Antreprenoriatul înseamnă management. O companie startup este o instituție, nu doar un produs, așadar necesită un nou tip de management, special ajustat pentru acest context de extremă nesiguranță. 
3. Învățare validată. Companiile startup există nu numai pentru a face lucruri, bani sau a oferi servicii clienților. Ele există pentru a învăța cum se construiește o afacere sustenabilă. 
4. Construiește-Evaluează-Învață. Activitatea fundamentală a unei companii startup este aceea de a transforma ideile în produse, de a evalua răspunsul clienților și apoi de a învăța dacă trebuie să pivoteze sau să persevereze. Toate procesele reușite de lansare trebuie ajustate pentru a accelera această buclă de reacție. 
5. Contabilitate pentru inovare. Pentru a îmbunătăți rezultatele antreprenoriale și pentru a păstra antreprenorii responsabili, trebuie să ne concentrăm pe lucrurile plictisitoare: cum să măsurăm progresul, cum să fixăm jaloane, cum să prioritizăm munca.

Autor: Eric Ries
Data apariției: 2013
Editura: Publica
Pagini: 336
Limba: Română
Hârtie: 120g/m
Cuvinte cheie:
prioritizare, muncă, eficienţă, reacţie, inovaţie
Locuri în topurile Cartepedia

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus