logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 35,83 lei
-7%38,53 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 09.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Noul ghid de identitate Wolff Olins

Wally Olins
În stoc
PREȚ: 35,83 lei
-7%38,53 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 09.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Wally Olins este co-fondatorul agentiei Wolff Olins, una dintre cele mai importante agentii de consultanta in domeniul identitatii corporatiste si al...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-711-254-5
Dimensiuni: 21x24 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Wally Olins este co-fondatorul agentiei Wolff Olins, una dintre cele mai importante agentii de consultanta in domeniul identitatii corporatiste si al brandingului. Printre clientii sai s-au numarat, de-a lungul timpului, companii si organizatii precum Orange, Renault, British Telecom, Cadillac, Volkswagen sau Scotland Yard. A primit numeroase premii si distinctii, iar in 1999 a devenit Comandor al Imperiului Britanic. Lucrarile sale – The Corporate Personality (1978), International Corporate Identity (1978, 1995), Trading Identities. Why Countries and Companies Are Taking on Each Other’s Roles (1989), The New Wolff Olins Guide to Identity (1995) – au devenit titluri de referinta pentru specialistii in marketing, management, design, publicitate si relatii publice din lumea intreaga. In ultimii ani, Wally Olins s-a impus ca unul dintre cei mai cautati consilieri in domeniul brandingului regiunilor si al tarilor.

Autor: Wally Olins
Traducător: Ştefan Liuţe
Data apariției: 2010
Editura: Comunicare.ro
Titlu original: The New Wolff Olins Guide to Identity
Pagini: 96
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
branding, strategie, publicitate, campanie, Orange, consilier de imagine, Renault, Volkswagen, Scotland Yard
  • Wally Olins Wally Olins - Autor
    Wally Olins este recunoscut in intreaga lume drept cea mai proeminenta personalitate in domeniul identitatii corporatiste si al brandingului. A creat branduri si identitati pentru organizatii cum ar fi Orange, 3i, Akzo-Nobel, BT, Repsol, Q8, Tata, Prudential, British...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

Daily Telegraph, 30 iunie 2001
"Imaginea inseamna totul pentru Wally Olins, acest maestru al metamorfozelor care a transformat British Telecom in BT si Guinness in Diageo… Olins este un adevarat guru in lumea atat de dinamica a brandingului, in care nimic nu poate fi lasat la voia intamplarii. A creat sau redefinit identitati celebre, de la grupul de telefonie mobila Orange la Marea Britanie insasi, iar abilitatile sale au convins Omnicom, gigantul american al publicitatii, sa cumpere agentia Wolff Olins cu suma de 30 de milioane de lire sterline."

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus