Descriere produs
Wally Olins este co-fondatorul agenției Wolff Olins, una dintre cele mai importante agenții de consultanță în domeniul identității corporatiste și al brandingului. Printre clienții săi s-au numărat, de-a lungul timpului, companii și organizații precum Orange, Renault, British Telecom, Cadillac, Volkswagen sau Scotland Yard. A primit numeroase premii și distincții, iar în 1999 a devenit Comandor al Imperiului Britanic. Lucrările sale – The Corporate Personality (1978), International Corporate Identity (1978, 1995), Trading Identities. Why Countries and Companies Are Taking on Each Other’s Roles (1989), The New Wolff Olins Guide to Identity (1995) – au devenit titluri de referință pentru specialiștii în marketing, management, design, publicitate și relații publice din lumea întreagă. În ultimii ani, Wally Olins s-a impus ca unul dintre cei mai căutați consilieri în domeniul brandingului regiunilor și al țărilor.
Manual de branding (2013) ,
Brand New: The Shape of Brands to Come (2018) ,
Detalii produs
Titlu original: The New Wolff Olins Guide to Identity
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 96
Limbă: Română
Dimensiuni: 21x24 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Comunicare.ro
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Științe umaniste >> Cărți Jurnalism, comunicare și publicitate
Opinii editoriale
"Imaginea inseamna totul pentru Wally Olins, acest maestru al metamorfozelor care a transformat British Telecom in BT si Guinness in Diageo… Olins este un adevarat guru in lumea atat de dinamica a brandingului, in care nimic nu poate fi lasat la voia intamplarii. A creat sau redefinit identitati celebre, de la grupul de telefonie mobila Orange la Marea Britanie insasi, iar abilitatile sale au convins Omnicom, gigantul american al publicitatii, sa cumpere agentia Wolff Olins cu suma de 30 de milioane de lire sterline."
Daily Telegraph, 30 iunie 2001