logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 32,67 lei
-15%38,44 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 08.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Manual de branding

Wally Olins
În stoc
PREȚ: 32,67 lei
-15%38,44 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 08.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Comunicare
Mulţi vorbesc despre branding, dar foarte puţini ştiu cum se face. Wally Olins explică – în stilul direct, caracteristic celui mai...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 9789731984001
Dimensiuni: 13x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Mulţi vorbesc despre branding, dar foarte puţini ştiu cum se face. Wally Olins explică – în stilul direct, caracteristic celui mai experimentat profesionist al brandingului şi identităţii corporatiste din lume – ce este brandingul, cum este creat, cum este făcut să funcţioneze şi cum este susţinut. Sunt atinse toate aspectele procesului, de la dezvoltarea „ideii specifice”, crearea numelui şi designul logoului la lansarea şi managerierea unui program de branding de succes.

Rezultat al experienţei acumulate de Olins şi de colegii săi de la Saffron, cartea mizează pe dimensiunea practică a activităţii de branding: prezintă idei şi metodologii care provin din practica lor curentă şi are, în acelasi timp, un scop practic, explicând pe inţelesul oricui ce este şi cum funcţionează brandingul. Este adresată în primul rând celor care vor să construiască un brand, dar nu ştiu de unde să inceapă şi cum să pună în practică teoriile legate de branding. Dar nu numai antreprenorii sunt vizaţi aici. Manualul furnizează o sursă de inspiraţie studenţilor la economie, design, comunicare şi tuturor celor interesaţi de branding şi de mecanismele sale mai puţin vizibile publicului. Este un ghid de tipul do-it-yourself, care îl ajută pe cititor, fie el manager sau student, să înţeleagă rolulul fiecărei acţiuni de branding în cadrul mai larg al construcţiei unui brand.

Autor: Wally Olins
Traducător: Ovidiu Miron
Data apariției: 2009
Editura: Vellant
Titlu original: The Brand Handbook
Pagini: 112
Limba: Română
Hârtie: 120g/m
Cuvinte cheie:
publicitate, media, advertising, comunicare, antreprenoriat, logo, design, economie
  • Wally Olins Wally Olins - Autor
    Wally Olins este recunoscut in intreaga lume drept cea mai proeminenta personalitate in domeniul identitatii corporatiste si al brandingului. A creat branduri si identitati pentru organizatii cum ar fi Orange, 3i, Akzo-Nobel, BT, Repsol, Q8, Tata, Prudential, British...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus