logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 30,91 lei
-7%33,23 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Despre brand

Wally Olins
În stoc
PREȚ: 30,91 lei
-7%33,23 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Spaţiul public
Wally Olins este recunoscut in intreaga lume drept cea mai proeminenta personalitate in domeniul identitatii corporatiste si al brandingului. A creat...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-711-251-4
Dimensiuni: 17x24 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Wally Olins este recunoscut in intreaga lume drept cea mai proeminenta personalitate in domeniul identitatii corporatiste si al brandingului. A creat branduri si identitati pentru organizatii cum ar fi Orange, 3i, Akzo-Nobel, BT, Repsol, Q8, Tata, Prudential, British Telecom, Guinness, Renault sau Volkswagen. in sectorul public, a lucrat pentru Politia Metropolitana din Londra sau UK National Housing Federation. In ultimii ani, s-a impus ca unul dintre cei mai cautati consilieri in brandingul regiunilor si al tarilor. A primit numeroase premii si distinctii, iar in 1999 a devenit Comandor al Imperiului Britanic. In prezent este partener fondator si presedinte al agentiei Saffron Brand Consultants. Tine cursuri si seminarii la numeroase facultati de management, printre care si prestigioasa Said Business School de la Oxford University. Cartile sale au devenit titluri de referinta pentru specialistii in branding, marketing, management, design, publicitate si relatii publice din lumea intreaga.

Autor: Wally Olins
Traducător: Ştefan Liuţe
Data apariției: 2010
Editura: Comunicare.ro
Titlu original: On brand
Pagini: 232
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
marketing, branding, management, comunicare, relaţii publice, imagine, identitate
  • Wally Olins Wally Olins - Autor
    Wally Olins este recunoscut in intreaga lume drept cea mai proeminenta personalitate in domeniul identitatii corporatiste si al brandingului. A creat branduri si identitati pentru organizatii cum ar fi Orange, 3i, Akzo-Nobel, BT, Repsol, Q8, Tata, Prudential, British...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus