logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 22,39 lei
-7%24,07 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Comunicarea simbolică. Arhitectura discursului publicitar

Vasile Sebastian Dâncu
În stoc
PREȚ: 22,39 lei
-7%24,07 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Universitas
În situaţii de criză economică, socială, culturală sau ideologică, se reactivează spontan un mod de gândire simbolică, care face...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-757-271-4
Dimensiuni: 13x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

În situaţii de criză economică, socială, culturală sau ideologică, se reactivează spontan un mod de gândire simbolică, care face recurs la un fond imagistic fundamental. Acest lucru îşi are explicaţia în faptul că simbolicul poate transcende timpul şi istoria şi, în plus, are şi o valoare anticipativă, poate lansa conştiinţa colectivă spre căutarea unei noi identităţi. Această regresie spre simbolic şi mitic poate fi înţeleasă şi ca o reacţie de autoapărare, recrudescenţa imaginilor arhetipale în cadrul reprezentărilor colective putând avea şi semnificaţia pregătirii unor importante schimbări de natură socială.

Lumea primordială pe care o regăsim în imaginarul simbolic este una mult mai bogată decât simbolismul ideologic al oricărui moment istoric concret. Prin publicitate şi prin spectacolul ei se proiectează poate mersul înainte spre noi forme de civilizaţie. Mesianismul publicitar este un spectacol care ascunde foarte bine, prin imaginile paradisiace, armături ideologice care nu mai au singure forţa de a duce înainte societatea. 

Data apariției: 2009
Editura: Eikon
Pagini: 270
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
comunicare, publicitate, simbolistică, fond imagistic, mesianism publicitar
  • Vasile Sebastian Dâncu - Autor
    Vasile Sebastian Dâncu (n. 25 noiembrie 1961, Năsăud). Doctor al Universităţii „Babeş-Bolyai” Cluj-Napoca şi preşedinte al Institutului Român pentru Evaluare şi Strategie – IRES. Profesor la Facultatea de Sociologie şi Asistenţă socială a Universităţii Bucureşti şi la Academia Naţională de Informaţii „Mihai Viteazul”. Susţine cursuri de Sociologie politică; Marketing şi comunicare politică;...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus