logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 8,95 lei
-7%9,62 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 12.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Planul de comunicare. Cum să-ţi defineşti şi să-ţi organizezi strategia de comunicare

Thierry Libaert
În stoc
PREȚ: 8,95 lei
-7%9,62 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 12.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Collegium
Planul de comunicare reprezinta concretizarea strategiei de marketing a unei firme: indica obiectivele, defineste mesajele, selecteaza tintele si...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-46-1545-2
Dimensiuni: 16x23,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Planul de comunicare reprezinta concretizarea strategiei de marketing a unei firme: indica obiectivele, defineste mesajele, selecteaza tintele si precizeaza mijloacele prin care aceasta strategie poate fi pusa in practica. In contextul actual, caracterizat de schimbare, planul de comunicare evolueaza, dar ramine elementul central al comunicarii corporative. Cum se redacteaza un asemenea plan? Cum se obtine acceptarea lui in firma? Cum este dirijat si pus in aplicare?… Volumul ofera numeroase exemple si studii de caz care va ajuta sa elaborati un plan de comunicare eficient, fiind un ghid util atit pentru specialistii in comunicare, cit si pentru studentii si profesorii de la facultatile de profil.

Cuprins extins:
Comunicarea: o activitate planificabila?
Rolul planificarii in firma
Planul strategic si planul de comunicare
Planul de comunicare intern
Planul de comunicare extern
Definirea mesajului
Vizibilitatea
Adaptabilitatea
Autor: Thierry Libaert
Traducător: Aliza Peltier
Data apariției: 2009
Editura: Polirom
Titlu original: Le Plan de Communication
Pagini: 264
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
comunicare, relaţii publice, comunicare corporativă, strategie de marketing, planificare în firmă
  • Thierry Libaert - Autor
    Thierry Libaert, master în drept public şi doctor în ştiinţele informaţiei şi comunicare, este profesor de comunicare la IEP Paris, Academia din Louvain şi CELSA Paris. A mai publicat La Communication de Crise (2005), La Communication des associations (2009), Introduction à la communication (2009).
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus