logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 8,95 lei
-7%9,62 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 08.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Introducere în creativitatea publicitară

Sorin Preda
În stoc
PREȚ: 8,95 lei
-7%9,62 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 08.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Collegium
O sinteza remarcabila a principiilor teoretice si a aplicatiilor practice ale creativitatii publicitare expuse in lucrarile fundamentale ale...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-46-2235-1
Dimensiuni: 16x23,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

O sinteza remarcabila a principiilor teoretice si a aplicatiilor practice ale creativitatii publicitare expuse in lucrarile fundamentale ale domeniului, semnate, intre altii, de Peninou, Newman, Sullivan, Seguela sau Ogilvy. Pornind de la reclame si campanii publicitare celebre din spatiul romanesc, dar si din cel francez sau american, sint identificate elementele caracteristice unui mesaj publicitar eficient, capabil sa contribuie la vinzarea cu succes a produsului sau serviciului pe care il promoveaza. Informatiile actualizate si numeroasele exemple sint utile atit studentilor de la facultatile de profil, cit si copywriterilor si specialistilor din domeniul publicitatii.

Cuprins extins:
Ideea – singurul minereu necotat la Bursa
Sintaxa creativitatii publicitare
Creativitatea sau provocarea de idei noi
Pragmatica ideilor publicitare
Retorica publicitara. Intre discursul creativ si creatia discursului
Exercitii de mobilitate creativa
Data apariției: 2011
Editura: Polirom
Pagini: 240
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
comunicare, relaţii publice, Péninou, Newman, Sullivan, Séguéla, Ogilvy, media, copywriter, marketing, campanie publicitară, mesaj publicitar, produs, promovare
  • Sorin Preda - Autor
    Prozator, de asemenea, publicist, Sorin Preda s-a nascut la 12 decembrie 1951 in Bucuresti. A absolvit in 1974 Facultatea de Limba si literatura romana a Universitatii din Bucuresti. A fost membru al cenaclului "Junimea" condus de Ovid S. Crohmalniceanu si al gruparii literare "Noii" (alaturi de Gheorghe Craciun, Ioan Flora, Gheorghe Iova, Mircea Nedelciu, Gheorghe Ene, Emil Paraschivoiu si Constantin Stan) care, intre 1971-1973, editeaza revista de perete omonima....
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus