logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Comunicare simbolică și seducție

Sandu Frunză
Colecții/Serii: Comunicare media - Tritonic
„Una dintre dimensiunile esențiale ale vieții omului societății bazată pe comunicare este comunicarea simbolică. Volumul de față aduce...
Vezi mai multe detalii
Titluri conţinute:
Studii despre seducția comunicării, comportamentul ritualic și religie
ISBN: 978-606-8571-33-1
Dimensiuni: 13x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

„Una dintre dimensiunile esențiale ale vieții omului societății bazată pe comunicare este comunicarea simbolică. Volumul de față aduce în discuție cîteva aspecte ce vin în sprijinul importanței pe care comunicarea simbolică o are pentru omul societății postmoderne. Sub presiunea unei permanente căutări a autenticității, omul societății consumeriste se situează la interferența dintre secularizare și nevoia continuă a ființei umane de sacru și ritualizare.”

Sandu Frunză

Data apariției: iunie 2014
Editura: Tritonic
Pagini: 136
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
comunicare, mass-media, societatea postmodernă, societatea consumeristă, societatea consumatoristă
  • Sandu Frunză - Autor
    Sandu Frunză este Prof. univ. dr. habil. la Departamentul de Comunicare, Relații Publice și Publicitate, Universitatea „Babeș-Bolyai”, Cluj-Napoca. Domeniile sale de interes sunt: fundamentalismul religios, bioetica și biopolitica, filosofia post-Holocaust, imaginarul religios în publicitate, consilierea etică, dezvoltarea personală și responsabilitatea socială. Este autor al cărților: O antropologie...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus