logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 8,95 lei
-7%9,62 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 14.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Strategii de relaţii publice

Sandra Oliver
În stoc
PREȚ: 8,95 lei
-7%9,62 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 14.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Collegium
Volumul abordeaza modelele si teoriile managementului strategic, evidentiaza schimbarile pe care globalizarea si Internetul le aduc in politica de PR...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-46-1305-2
Dimensiuni: 13,5x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Volumul abordeaza modelele si teoriile managementului strategic, evidentiaza schimbarile pe care globalizarea si Internetul le aduc in politica de PR a firmelor si explica cum pot fi evaluate relatiile publice din perspectiva dimensiunii lor etice. In fiecare capitol se prezinta un exemplu de campanie premiata, ale carei rezultate sint analizate plecind de la instrumentele si tacticile utilizate. Strategii de relatii publice se adreseaza studentilor si practicienilor din domeniul relatiilor publice si al disciplinelor inrudite.

Cuprins extins:
Relatiile publice si cultura organizationala
Modelele teoretice ale comunicarii corporatiste
Bunuri tangibile si intangibile
Managementul reputatiei
Imaginea si brandingul
Identitatea corporatista
Comunicare interna si PR: angajatii ca ambasadori
„Clientul nostru
stapinul nostru”: promovarea. vinzarile si a marketingul
Marketing versus productie
Gindeste global. actioneaza local
PR versus propaganda
Autor: Sandra Oliver
Traducător: Miruna Andriescu
Prefaţator: Anne Gregory
Data apariției: 2009
Editura: Polirom
Titlu original: Public Relations Strategy
Pagini: 224
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
comunicare, relaţii publice, management strategic, globalizare, pr, propagandă, Internet, campanii de succes, comunicare corporatistă, imagine, identitate corporatistă, branding, promovare
  • Anne Gregory
    Prefaţator
    Sandra Oliver - Autor
    Sandra Oliver, doctor si fellow la Chartered Institute of Public Relations si Royal Society of Arts, profesor emerit la Universitatea Thames Valley din Londra. A fost redactor-sef al revistei Corporate Communication International Journal (Emerald), principala publicatie europeana academica din domeniul relatiilor publice. A mai publicat: Corporate Communication: Principles, Techniques and Strategies (1997), Handbook of Corporate Communication and Public Relations...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • Sandra Oliver
    Autor
    Anne Gregory - Prefaţator
    Anne Gregory, specialist pe strategii de comunicare si deontologia relatiilor publice, este director al Centre for Public Relations Studies, profesor la Leeds Metropolitan University si editor consultant al seriei PR in practice, editata de Kogan Page. In practica sa, a avut clienti atit din sectorul public, precum Ministerul Sanatatii din Marea Britanie, cit si din sectorul particular, precum Nokia.
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus