logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 14,33 lei
-7%15,41 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 13.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Mediamorphosis. Să înțelegem noile media

Roger Fidler
În stoc
PREȚ: 14,33 lei
-7%15,41 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 13.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Marea nedumerire a acestui deceniu sunt noile media. Ce sunt acestea, se intreaba in egala masura oamenii si companiile. Exista ceva ce oamenii isi...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 973-7913-30-2
EAN-16: 9737913302
Dimensiuni: 14x23 cm
Tip copertă: Paperback

MAI MULTE DESPRE CARTE

Marea nedumerire a acestui deceniu sunt noile media. Ce sunt acestea, se intreaba in egala masura oamenii si companiile. Exista ceva ce oamenii isi doresc de la media pe care nivelul sau actual saturat nu il ofera? Ce forma va lua? Poate o industrie a noilor media sa fie construita, iar daca da in cit timp? Si intrebarile ar putea continua la nesfirsit.
Astazi se fac bani din noile media. Dar ei se fac de catre impresari, organizatori de conferinte, avocati si alte citeva categorii printre care o mina de scriitori ce promit raspunsuri. Roger Fidler, in a sa Mediamorphosis: sa intelegem noile media, este autorul care se apropie cel mai mult de raspunsurile la intrebari.
Dilema de azi a noilor media este internetul. Acesta este scump la accesare, primitiv din punct de vedere artistic, cumplit de lent si suprapopulat cu mizerii. Dar este minunat. internetul da glas celor care nu dispun de o frecventa de radio sau televiziune ori de o tipografie. El depaseste frontierele; in vreme ce unii sustin ca este o sursa de dezbinare, daca privim lucrurile la nivel global, el este o sursa de unitate. Internetul da la o parte „barierele de acceptare” in lumea afacerilor; astazi, media e extrem de scumpa, dar cu putini bani si ceva ingeniozitate aveti sansa de a putea demara o afacere pe internet care, in clipa lansarii, este distribuita la nivel international. Fara a fi nevoie sa cumparati teren, sa construiti sedii si sa instalati echipamente costisitoare, niste investitii modeste in programare si marketing, cu o frecventa progresiva, sunt de ajuns.

Sursă: idea

Autor: Roger Fidler
Traducător: Izabella Badiu
Data apariției: mai 2004
Editura: Idea Design
Titlu original: Mediamorphosis : Understating New Media
Pagini: 240
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
Roger Fidler, Media, Jurnalism, Comunicare
  • Roger Fidler - Autor
    Roger Fidler este profesionist rezident si coordonator al Laboratorului de Design Informational de la Scoala de Jurnalism si Comunicare in masa a Universitatii de Stat Kent, Ohio. El este un vizionar si un pionier al editarii electronice recunoscut pe plan international. A lucrat in presa scrisa peste 34 de ani in calitate de jurnalist, designer si tehnician fiind activ implicat in dezvoltarea noilor media inca din 1979. In 1981 el inventeaza conceptul de ziar...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus