logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 29,52 lei
-7%31,74 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 14.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Deontologia comunicării publice

Raluca-Nicoleta Radu
În stoc
PREȚ: 29,52 lei
-7%31,74 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 14.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Collegium
„Mulţi cred că o carte dedicată deontologiei profesiilor din cîmpul comunicării este un proiect utopic. Realitatea din jurul nostru...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-46-4693-7
Dimensiuni: 16x23,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

„Mulţi cred că o carte dedicată deontologiei profesiilor din cîmpul comunicării este un proiect utopic. Realitatea din jurul nostru arată totala indiferenţă a celor mai mulţi dintre specialişti faţă de etica profesională. Dar în urmă cu ceva ani era utopic să te lupţi împotriva efectelor nocive ale încălzirii globale, ale E-urilor din alimente sau ale risipirii resurselor naturale. Iar astăzi toate acestea şi multe altele sunt preocupări majore ale liderilor politici şi ale oamenilor obişnuiţi. Cartea de faţă ne arată cît de importantă este deontologia pentru reuşita în afaceri, pentru prestigiul instituţiilor, pentru legitimitatea profesioniştilor. Iar ce poate părea astăzi utopic va fi în curînd adevărul trăit şi modelul de comportament asumat al celor care vor să rostească cu mîndrie numele profesiei lor.”

Mihai Coman


Cuprins extins:
Norme şi valori în comunicarea publică • Un model în trei paşi pentru deciziile etice • Deontologia mass-mediei din perspectiva economiei (comportamentale) • Libertatea de exprimare şi de informare. Limitele libertăţii • Prezentarea adevărului • Protejarea vieţii private • Evitarea stereotipurilor • Conflictul de interese • Încercarea de cenzurare a filmului Cruising • Libertatea de exprimare a jurnalistului vs dreptul la reputaţie al magistratului • Avertizorii de integritate. Cazul statului X în documentele furnizate de Snowden • Cazul „Roşia Montană” – interesul public vs interesul comercial • Modificarea electronică a imaginilor
Data apariției: martie 2015
Editura: Polirom
Pagini: 256
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
media, comunicare, relații, profesii, etica profesională
  • Raluca-Nicoleta Radu - Coordonator
    Raluca‑Nicoleta Radu este doctor in stiinte ale comunicarii, conferentiar la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Universitatea din Bucuresti. Din ianuarie 2010 este editor la Revista Romana de Jurnalism si Comunicare. Este membru fondator al Asociatiei Formatorilor din Jurnalism si Comunicare din Romania. A contribuit cu studii in mai multe lucrari, a publicat articole in reviste de specialitate si volumul Institutii culturale in...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus