logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 34,94 lei
-7%37,57 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

No logo. Tirania mărcilor

Naomi Klein
În stoc
PREȚ: 34,94 lei
-7%37,57 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Spaţiul public
O carte despre trădarea marilor promisiuni ale postmodernității: posibilitatea de a alege, interactivitatea, prosperitatea și libertatea fără...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 973-711-090-0/978-973-711-090-9
Dimensiuni: 17x24 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

O carte despre trădarea marilor promisiuni ale postmodernității: posibilitatea de a alege, interactivitatea, prosperitatea și libertatea fără limite. În aceeași măsură analiză culturală, manifest politic, reportaj de investigație și jurnal de shopping, No logo își propune să deconstruiască universul cotidian frumos ambalat și să-i arate adevăratul chip.

Naomi Klein analizează fenomenele care au făcut ca lumea contemporană să fie guvernată tot mai mult – la nivel economic, social, politic, mediatic și cultural – de marile corporații multinaționale și urmărește cristalizarea opoziției din ce în ce mai vehemente față de confiscarea spațiului public și a drepturilor cetățenești, din campusurile marilor unversitati occidentale până în atelierele clandestine din Lumea a Treia unde se fabrică produsele de marcă.

Autor: Naomi Klein
Fotograf: Alina Scurtu
Data apariției: 2006
Editura: Comunicare.ro
Titlu original: No Logo : Taking Aim at the Brand Bullies
Pagini: 420
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
branding, business, publicitate, reclamă, identitate, imagine, postmodernism, Lumea a Treia, corporație, putere
  • Naomi Klein Naomi Klein - Autor
    Naomi Klein a absolvit London School of Economics și semnează articole în The Nation și The Guardian. A devenit cunoscută în întreaga lume datorită lucrărilor No Logo (2000) și Doctrina șocului (2007) plasându-se în avangarda...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus