logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 8,95 lei
-7%9,62 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Noua televiziune şi jurnalismul de spectacol

Mirela Lazăr
În stoc
PREȚ: 8,95 lei
-7%9,62 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Collegium
Aparitia unor „jurnale” atipice in noile grile de programe ale posturilor de televiziune nu trebuie sa mai surprinda. Lucrarea trateaza...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-46-1168-3
Dimensiuni: 13,5x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Aparitia unor „jurnale” atipice in noile grile de programe ale posturilor de televiziune nu trebuie sa mai surprinda. Lucrarea trateaza evolutia jurnalismului de televiziune in Romania, in contextul ofensivei noilor tehnologii, al climatului mediatic hiperconcurential si al schimbarilor survenite in practicile de comportament televizual. Autoarea pune in relatie noua logica a scenarizarii informatiei televizate cu modul in care jurnalistul isi vede rolul, precum si cu reprezentarile acestuia asupra unui public aflat in postura predominanta de consumator.

Cuprins extins:
Noua televiziune
Logica programarii in context concurential
Jurnalul televizat si constructia informatiei
Charisma personala si performanta verbala
Jurnalismul de spectacol
Proximitatea. marturia si emotia
„Vi se intimpla voua!” Televiziunea „relationala”
„Jurnalul stirilor din spatele stirilor”. Informatia inscrisa in dimensiunea interactionala
Strategii de discurs in emisiunile de stiri
Data apariției: 2008
Editura: Polirom
Pagini: 200
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
Media, presă, televiziune, ştiri, mass-media, spectacol, informaţie, jurnalism de televiziune, charisma personală, televiziune relaţională, dimensiune interacţională, strategii de discurs
  • Mirela Lazăr - Autor
    Mirela Lazăr este doctor in filologie, conferentiar la Universitatea din Bucuresti, Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, si sefa Catedrei de Presa din cadrul aceleiasi facultati. Domeniile sale de expertiza sint analiza de discurs, jurnalismul european si presa franceza. A efectuat stagii de perfectionare in jurnalismul de presa scrisa si audiovizual francez la Ecole Superieure de Journalisme din Lille (1993 si 1995), precum si un stagiu de...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus