logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 34,94 lei
-7%37,57 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Introducere în publicitate

Mihaela Nicola, Petre Dan
În stoc
PREȚ: 34,94 lei
-7%37,57 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Cursuri universitare
Dacă în Statele Unite sau în Europa occidentală teoria şi practica publicităţii au fost instituţionalizate de mult, sub formă...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-711-185-2
Dimensiuni: 17x24 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Dacă în Statele Unite sau în Europa occidentală teoria şi practica publicităţii au fost instituţionalizate de mult, sub formă modulelor curiculare sau chiar a facultăţilor dedicate exclusiv studiului acestui domeniu la nivel universitar şi postuniversitar, la noi abia acum se cristalizează cursurile de acest gen, în primul rând datorită nevoii de a furniza industriei autohtone oameni care să intre în agenţii nu numai cu pasiune şi entuziasm, ci şi cu un bagaj de cunoştinţe sistematice care să le permită să parcurgă mult mai rapid etapele uceniciei.

Autorii au realizat acest curs cu intenţia de a le oferi celor interesaţi de advertising şi de domeniile conexe informaţii teoretice de bază despre principalele zone de activitate specifice publicităţii. Cursul vine pe un teren acoperit încă într-o măsură mult prea mică de traduceri izolate şi, cu atât mai puţin, de lucrări pornite din experienţa practicienilor români.

Autor: Mihaela Nicola, Petre Dan
Data apariției: 2009
Editura: Comunicare.ro
Pagini: 248
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
advertising, industrie, marketing
  • Mihaela Nicola Mihaela Nicola - Autor
    Mihaela Nicola este unul dintre cei mai renumiţi practicieni ai comunicarii din România, având optsprezece ani de experienţă în domeniul relaţiilor publice şi publicităţii. Conduce holdingul de comunicare „the group“, agenţia...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus