logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 8,19 lei
-15%9,63 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 13.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Adland. Istoria universală a publicităţii

Mark Tungate
În stoc
PREȚ: 8,19 lei
-15%9,63 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 13.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Spaţii publice
La momentul scrierii acestei cărţi, piaţa publicitară globală era estimată la peste 400 de miliarde de dolari, cu mii de jucători mai mici sau...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-50-3350-7
Dimensiuni: 13x20 cm
Tip copertă: Paperback

MAI MULTE DESPRE CARTE

La momentul scrierii acestei cărţi, piaţa publicitară globală era estimată la peste 400 de miliarde de dolari, cu mii de jucători mai mici sau mai mari, cu o influenţă pe cât de neaşteptată, pe atât de neclară asupra vieţii noastre cotidiene. 

Adland este tărâmul neexplorat al publicităţii, pe care Mark Tungate îl cartografiază dintr-o perspectivă inedită, globală. Peisajul este extrem de schimbător, personajele care-l locuiesc – extrem de eterogene, iar parcursul a ceea ce am ajuns să numim astăzi industria publicitară se dovedeşte a fi o adevărată aventură. De la Bill Bernbach la David Ogilvy, de la Sir Alan Parker la John Hegarty, de la Maurice Bleustein la Maurice Lévy, suntem purtaţi pe urmele pionierilor epocii de aur a publicităţii din anii '50–'60 şi introduşi în birourile marilor directori de creaţie din zilele noastre.

O istorie care pune în ordine trecutul, fără a uita să spună povestea reclamelor care au intrat în legendă, şi care ne oferă o privire asupra agenţiei de publicitate a viitorului.

Autor: Mark Tungate
Traducător: Iulia Serafim
Data apariției: 2012
Editura: Humanitas
Pagini: 348
Limba: Română
Hârtie: 120g/m
Cuvinte cheie:
marketing, media, comunicare, piaţa publicitară, reclame, istorie contemporană
  • Mark Tungate Mark Tungate - Autor
    Mark Tungate este jurnalist specializat în media, marketing şi comunicare. Autor al bestsellerurilor Fashion Brands: Branding Style from Armani to Zara (2005), Media Monoliths (2005), Branded Male (2008) şi Luxury World: The Past, Present and Future of Luxury...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

Sir Alan Parker
„O carte extraordinară, scrisă inteligent şi documentată impecabil. O lectură obligatorie pentru toţi cei interesaţi de publicitate.“
Washington Olivetto, preşedinte, W/Brasil
„Istoria marii publicităţi, povestită cu acurateţea jurnalismului de mare clasă.“
Opinia autorului - Mark Tungate
„Publicitatea este extrem de interesantă acum pentru că nimeni nu ştie cum va evolua. Multe dintre agenţiile descrise în aceste pagini pot fi încă privite ca modele; altele sunt exponate de muzeu. Viitorul publicităţii nu va semăna cu trecutul ei. Experţii sunt ocupaţi cu căutarea consumatorilor, din ce în ce mai alunecoşi, şi cu identificarea tiparelor lor de comportament, iar rezultatele lor sunt însoţite întotdeauna de un semn de întrebare. Cu siguranţă vor exista telefoane mobile, Internet şi o mulţime de ecrane peste tot, dar oare cum se vor intersecta şi vor interacţiona acestea?"

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus