logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 29,52 lei
-7%31,74 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Economia mass-media

Manuela Preoteasa, Raluca-Nicoleta Radu
În stoc
PREȚ: 29,52 lei
-7%31,74 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Collegium
O firma de media poate sa dea faliment sau sa fie prospera, se poate extinde de la nivel local la nivel international sau poate deveni ineficienta....
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-46-2264-1
Dimensiuni: 16x23,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

O firma de media poate sa dea faliment sau sa fie prospera, se poate extinde de la nivel local la nivel international sau poate deveni ineficienta. Volumul explica de ce uneori un ziar local este mai profitabil decit unul central, de ce o institutie de presa care nu ii aduce profit proprietarului este tinuta in viata si de ce, in unele tari, publicul accepta sa sustina financiar o afacere mass-media. Expunerile teoretice sint ilustrate cu numeroase exemple ce prezinta cazurile unor firme cunoscute, atit romanesti (Realitatea-Catavencu, Media Pro), cit si straine (Time Warner, NBC). Prima lucrare de acest gen din Romania, Economia mass-media se adreseaza studentilor la jurnalism, jurnalistilor, managerilor institutiilor de media, proprietarilor si legislatorilor.

Cuprins extins:
Industriile culturale
Logici de productie si modele de afaceri
Politicile media si interesul public
Politica editoriala si crearea de valoare
Promovarea care sustine si promovarea care distruge produsul jurnalistic • Glosar de media planning si de cercetare a audientei
Autor: Manuela Preoteasa, Raluca-Nicoleta Radu
Data apariției: 2012
Editura: Polirom
Pagini: 224
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
mas-media, firmă, faliment, industrie culturală, afacere, business, politică media, interes public, valoare, promovare, concern media, NBC, Time Warner
  • Raluca-Nicoleta Radu
    Autor
    Manuela Preoteasa - Autor
    Manuela Preoteasa a lucrat in presa din 1996, mai intii ca reporter special la Radio Romania Actualitati. Dupa cinci ani de presa economica, la Capital, si inca unul de „Cutie neagra”, emisiune TV de investigatii, a trecut in presa online, fondind, in 2004, site‑ul EurActiv.ro, parte a retelei internationale EurActiv, cu sediul central la Bruxelles. Este autoarea mai multor studii despre mass‑media, in special din perspectiva dimensiunii economice....
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • Manuela Preoteasa
    Autor
    Raluca-Nicoleta Radu - Autor
    Raluca‑Nicoleta Radu este doctor in stiinte ale comunicarii, conferentiar la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Universitatea din Bucuresti. Din ianuarie 2010 este editor la Revista Romana de Jurnalism si Comunicare. Este membru fondator al Asociatiei Formatorilor din Jurnalism si Comunicare din Romania. A contribuit cu studii in mai multe lucrari, a publicat articole in reviste de specialitate si volumul Institutii culturale in...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus