logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 31,62 lei
-7%34 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 09.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Poveștile publicitare. De la inspirație la strategie

Mădălina Moraru
În stoc
PREȚ: 31,62 lei
-7%34 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 09.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Comunicare media - Tritonic
În căutarea unui fel de a vorbi despre sine cât mai deplin, care să îngemăneze puterea cuvântului cu pasiunea, Mădălina...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-606-749-012-1
Dimensiuni: 13x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

În căutarea unui fel de a vorbi despre sine cât mai deplin, care să îngemăneze puterea cuvântului cu pasiunea, Mădălina Moraru a ales calea acestei cărți. Preocupată la începuturile carierei de literatură, pe care o îndrăgește în continuare foarte mult, autoarea s-a îndreptat spre un domeniu provocator ce-i permite să fie la fel de liberă în gândire și creativă: spre publicitate. După studii de filologie, teologie, filosofie, relații publice și publicitate, doctoratul în științele comunicării pe o temă de antropologie publicitară (Dimensiunea mitică a discursului publicitar - 2009) i-a deschis perspective noi și i-a ridicat tot mai multe țntrebări, adesea expuse studenților de care se simte foarte legată.

Cartea de față reușește să aducă laolaltă toate preocupările autoarei de până acum (inclusiv cercetările din articolele numeroase, majoritar publicate în limba engleză), ceea ce rezolvă dilema unui sincretism existențial. 
În plus, autoarea dovedește o coerență evidentă între prima carte pe temă antropologică (Mit și publicitate, 2009) și actuala pe temă naratologică. Se poate spune cu siguranță că prima lucrare a anticipat-o pe a doua, căci publicitatea este câmpul ideal de revigorare a mitului prin puterea magică a narațiunii. 
Astfel, Poveștile publicitare. De la inspirație la strategie a devenit o carte de vizită foarte explicită a personalității Mădălinei Moraru, căci adună între coperțile ei dragostea scriitoarei pentru literatură și publicitate în ceea ce s-ar putea numi naratologie publicitară.

Autor: Mădălina Moraru
Data apariției: ianuarie 2015
Editura: Tritonic
Pagini: 176
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
comunicare, jurnalism, marketing, media, publicitate

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus