logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 33,1 lei
-7%35,59 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 14.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Ghid practic de relaţii publice

Joe Marconi
În stoc
PREȚ: 33,1 lei
-7%35,59 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 14.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Collegium
Componenta esentiala a oricarui program de marketing, relatiile publice elaboreaza strategii, solutioneaza probleme si asigura o comunicare eficienta...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-46-0703-7
Dimensiuni: 16x23,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Componenta esentiala a oricarui program de marketing, relatiile publice elaboreaza strategii, solutioneaza probleme si asigura o comunicare eficienta cu mass-media si o perceptie adecvata a publicurilor asupra companiei. Ghidul practic al lui Joe Marconi reprezinta un instrument necesar atit pentru intelegerea conceptului de relatii publice, cit si pentru punerea lui in practica. Citind aceasta lucrare, veti invata care sint elementele-cheie ale unei campanii, cum se scrie un comunicat de presa, cum se calculeaza bugetul, cit de importanta este imaginea firmei, cum se elaboreaza un discurs si care este cea mai potrivita modalitate de a gestiona o criza.

Cuprins extins:
Relatiile publice: arta sau stiinta?
Planul de relatii publice
Public(uri)
Relatiile publice si mixul de marketing
„Ce”-ul si „cum”-ul mesajului
Puterea imaginilor si a marcilor
Tipuri de campanii de marketing
Relatiile cu investitorii: relatii publice diferite
Relatiile cu angajatii: puterea din interior
Informarea publica: imaginatie si energie
Alegerea unei agentii de relatii publice
Relatiile publice si mass-media
Gestionarea crizelor si relatiile publice
Portofoliul de relatii publice
Autor: Joe Marconi
Traducător: Camelia Cmeciu
Data apariției: 2007
Editura: Polirom
Titlu original: Public Relations: The Complete Guide
Pagini: 392
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
comunicare, relaţii publice, marketing, comunicare eficientă, mesaj, brand, campanii de marketing, informare publică, mass-media, portofoliu
  • Camelia Cmeciu
    Traducător
    Joe Marconi - Autor
    Joe Marconi este consultant de marketing. Cu o experienta de aproape trei decenii in publicitate, relatii publice si branding, a lucrat pentru numeroase companii si agentii de PR. A publicat articole in periodicele de prim-plan precum International Herald Tribune, The Chicago Tribune sau Adweek. Dintre lucrarile sale, amintim: Crisis Marketing: When Bad Things Happen to Good Companies (1993), Image Marketing (1996), The Brand Marketing Book (1999), The Complete...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • Joe Marconi
    Autor
    Camelia Cmeciu - Traducător
    Camelia Cmeciu (n. 1975) este conferentiar la Facultatea de Comunicare si Relatii Internationale, Universitatea Danubius din Galati. Preda cursuri de relatii publice, semiotica si comunicare politica. A absolvit Facultatea de Limbi Straine (1998) si Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii (2004) din cadrul Universitatii din Bucuresti. A obtinut titlul de doctor in 2005, cu teza Strategii persuasive in discursul politic. In 2012 a obtinut o bursa...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus