logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Comunicare Audiovizuală

Ion Stavre
Colecții/Serii: Comunicare/Media
Comunicarea audiovizuală poate fi abordată dintr-o dublă perspectivă: din perspectiva relațiilor publice, care este perspectiva comunicatorului,...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-606-8320-12-0
Dimensiuni: 13x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Comunicarea audiovizuală poate fi abordată dintr-o dublă perspectivă: din perspectiva relațiilor publice, care este perspectiva comunicatorului, cel care difuzează informații și din perspectiva jurnaliștilor, cei care primesc, prelucrează și difuzează publicului informațiile primite. Responsabilitatea față de public, atât a comunicatorilor cât și a jurnaliștilor este uriașă. Necunoașterea modului de reacție a publicului la informațiile difuzate poate crea situații dramatice.

Prin cunoștințele prezentate în acest volum despre imaginea de televiziune, am dorit să oferim un suport practic pentru realizarea unor producții de televiziune, de la nivelul unui clip până la nivel de reportaj și documentar.

Autor: Ion Stavre
Data apariției: noiembrie 2011
Editura: Tritonic
Pagini: 320
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
media, TV, publicitate, mass-media, public, jurnalism, promovare, manipulare, relații publice, televiziune

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus