logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 51 lei
-15%60 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Comunicarea. Paradigme și teorii (2 Vol.)

Ioan Drăgan
În stoc
PREȚ: 51 lei
-15%60 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
În paginile acestor două volume masive intitulate simplu şi laconic Comunicarea, cu un subtitlu academic Paradigme şi teorii, cititorul...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 9789731034676
Dimensiuni: 11x18 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

În paginile acestor două volume masive intitulate simplu şi laconic Comunicarea, cu un subtitlu academic Paradigme şi teorii, cititorul are în faţă o prezentare structurantă şi diacronică a întâlnirii şi confruntării celor două mari constelaĺii ale universului comunicaţional una a miriadelor de mijloace, tehnici şi profesii specia- lizate în comunicare, şi alta a raţionalizării ei teoretice într-o nouă generaţie de ştiinţe ale comunicării. Lucrarea este o încercare enciclopedică de a sintetiza şi cuprinde ceea ce este prin natură de necuprins universul fără margini, în adâncime, în diversitate şi în extensie, al comunicării mediatice. Cititorul, el însuşi participant, producător şi produs al acestei lumi mediatice, găseşte în cele două tomuri o prezentare sistematică, ordonată şi clară a modelelor teoretice care de un secol încoace urmăresc să aducă lumină în această lume, pe cât de fascinantă şi de seducătoare, pe atât de greu de pătruns cu ochiul liber şi cu uneltele de gândire ale simţului comun.

Autor: Ioan Drăgan
Data apariției: aprilie 2008
Editura: RAO
Pagini: 1387
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
sociologie, comunicare mediatică, mass-media

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus