logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 22,35 lei
-7%24,03 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 06.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Tehnici de comunicare în social media

Horea Mihai Bădău
În stoc
PREȚ: 22,35 lei
-7%24,03 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 06.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Collegium
Social media este un domeniu foarte interesant pentru comunicatori, datorita imenselor avantaje oferite de noile canale de comunicare online, de...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-46-1972-6
Dimensiuni: 16x23,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Social media este un domeniu foarte interesant pentru comunicatori, datorita imenselor avantaje oferite de noile canale de comunicare online, de interactiune sociala si de propagare, partajare sau cautare a informatiilor. Acestea permit unor comunitati extinse de participanti sa produca si sa distribuie texte, fotografii, elemente audio si video, intr-o maniera, cu o viteza si cu rezultate nemaintilnite pina acum in media traditionala. Volumul prezinta cele mai adecvate tehnici si strategii pentru a avea succes in social media si se adreseaza unei game largi de utilizatori, de la persoanele care doresc sa-si faca un blog, un cont de Twitter sau de Facebook pentru comunicarea interpersonala, personal branding sau pentru a ajunge lideri de opinie in spatiul public (studenti la facultatile de comunicare, relatii publice si jurnalism, bloggeri, jurnalisti, toti cei interesati de comunicarea online) pina la persoanele fizice sau juridice care folosesc social media in scopuri de afaceri (companii de servicii, comert, productie, firme de relatii publice si de consultanta politica).

Cuprins extins:
Social media. prezentare succinta
Tehnici de comunicare in blogosfera
Cum procedezi ca sa ai succes in blogging?
Twitter
Tehnici de interactiune pe Twitter
Cum creezi cuvinte care fac buzz (buzzwords)
Cum obtii urmaritori?
Facebook
Strategia de continut
Cum sa fii un bun prieten
Cum sa procedezi pentru a primi like-uri
Strategia de PR in social media
Managementul reputatiei online
Cum sa creezi mesaje virale
Cum obtii sprijinul celor care influenteaza in social media
Comunicatul online de presa
Evaluarea rezultatelor
Data apariției: 2011
Editura: Polirom
Pagini: 216
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
media, Twitter, Facebook, personal branding, opinie, blogosferă, spațiu public, social media, blog, marketing, interacţiune online, internet, promovare, reputaţie online
  • Horea Mihai Bădău - Autor
    Horea Mihai Bădău este asistent universitar doctor la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii din cadrul Universitatii Bucuresti, Catedra de Presa, si presedinte al Asociatiei Consumatorilor de Media (http://horeabadau.wordpress.com). A fost reporter de stiri la Radio Delta RFI si la ziarul Romania libera, redactor‑sef la MediaPro Grup, Mediafax, departamentul de stiri online, realizator de emisiuni la Radio France Internationale, project manager si...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

13 decembrie 2011, dcnews.ro - Andrei Moisoiu
"A aparut primul manual de Social Media din Romania. Cartea se numeste Tehnici de comunicare in Social Media si contine cele mai bune tehnici si strategii pentru a avea succes pe blog, Twitter si Facebook."
11 februarie 2012, bookblog.ro - Andreea Chebac
"Cartea lui Horea Badau este un manual despre utilizarea social media dedicat celor care vor sa-si ia avint in aceasta forma de comunicare cunoscind citeva reguli clare. Veti gasi in paginile acestei carti sfaturi despre cum sa va imbunatatiti comunicarea si cum sa atrageti cit mai multe persoane pe blogul sau contul vostru. Iar daca doriti sa ajungeti blogger de profesie, autorul vorbeste si despre asta. Limbajul folosit este unul apropiat de cel recomandat in social media: simplu si direct, fara incurcaturi inutile (poate din acest motiv cartea are doar 210 pagini), facindu-se simtita o amprenta foarte personala. Putina teorie este binevenita, spun eu, in acest virtej de comunicare on-line care se dezvolta cu o viteza ametitoare. Cartea de fata poate fi privita ca un indrumator si poti apela la ea atunci cind vrei sa gasesti un programel care sa fie util pentru contul tau."

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus