logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 18,55 lei
-7%19,95 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 13.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea şi longevitatea unei mărci

Hamish Pringle, Peter Field
În stoc
PREȚ: 18,55 lei
-7%19,95 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 13.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Collegium
Daca un produs are un ciclu de viata predictibil si, inevitabil, este inlocuit la un moment dat de altul, o marca poate supravietui mult timp, cu...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-46-1874-3
Dimensiuni: 16x23,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Daca un produs are un ciclu de viata predictibil si, inevitabil, este inlocuit la un moment dat de altul, o marca poate supravietui mult timp, cu conditia sa dispuna de resursele necesare pentru a se reinventa permanent. Pe baza unor exemple celebre — Nokia, Sony, Nike, Apple, Virgin etc. —, volumul arata modul in care natura brandurilor s-a schimbat in timp si continua sa evolueze, identificand factorii esentiali pentru supravietuirea unei marci pe termen lung. Numeroasele studii de caz ofera profesionistilor din domeniul marketingului si publicitatii informatii fundamentale pentru elaborarea unor strategii capabile sa impuna un brand si sa il mentina in top.

Cuprins extins:
De ce longevitatea unei marci ar trebui sa conteze pentru investitori
Prezentarea pericolelor asociate anumitor modele de gandire strategica
Matricea Ansoff
Matricea Boston
Cele cinci forte ale lui Porter
Cei patru „P”: produsul
pretul
plasarea
promovarea
Grila FCB
Ierarhia nevoilor umane elaborata de Maslow
Influenta mentalitatii consumatorului
„Legea randamentelor”
Stabilirea unor obiective si a unei strategii adecvate
Alegerea indicatorilor-cheie ai performantei
Autor: Hamish Pringle, Peter Field
Traducător: Iulia Teliban
Data apariției: 2011
Editura: Polirom
Titlu original: Brand Immortality: How Brands Can Live Long and Prosper
Pagini: 368
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
comunicare, relaţii publice, branding, strategie, marcă, publicitate, Ansoff, Porter, legea randamentelor
  • Peter Field
    Autor
    Hamish Pringle - Autor
    Hamish Pringle a absolvit Trinity College, Oxford, cu o licenta in politica, filosofie si economie, si s-a alaturat echipei de la Ogilvy, Benson & Mather ca stagiar in 1973. Dupa o perioada in care a lucrat la McCormick Richards, Boase Massimi Pollitt, McCormick Intermarco-Farner/Publicis, Abbott Mead Vickers (in prezent Abbott Mead Vickers BBDO Ltd), la propria agentie Madell Wilmot Pringle si la Leagas Delaney, s-a alaturat KHBB in 1992 si a devenit...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • Hamish Pringle
    Autor
    Peter Field - Autor
    Peter Field a absolvit St. John’s College, Cambridge, cu un master in inginerie, si a lucrat 15 ani ca strategic planner in publicitate, incepindu-si cariera in 1982 la Boase Massimi Pollint (in prezent DDB Londra). A lucrat noua ani la Abbott Mead Vickers BBDO Ltd, dupa care s-a alaturat echipei manageriale a Bates London (acum parte a WPP) si, ulterior, agentiei Grey London. In 1997, Peter Field a renuntat la publicitate in favoarea unei cariere de...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus