logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 8,95 lei
-7%9,62 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 13.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Cum gândesc consumatorii. Aspecte esenţiale pentru studiile de piaţă

Gerald Zaltman
În stoc
PREȚ: 8,95 lei
-7%9,62 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 13.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Cariera. succes. performante
In ciuda sumelor imense alocate studiilor de piata, aproape 80% dintre produsele noi sint sortite esecului. Scenariul a devenit clasic: clientii...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-46-0743-3
Dimensiuni: 13x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

In ciuda sumelor imense alocate studiilor de piata, aproape 80% dintre produsele noi sint sortite esecului. Scenariul a devenit clasic: clientii declara ca isi doresc un anumit produs, companiile il pun la punct, dar imediat ce produsul devine disponibil, nu-si mai gaseste cumparatori. Gerald Zaltman, cunoscut economist american si profesor de marketing, pune la dispozitia celor interesati un set de solutii pentru rezolvarea dilemei: intrebari eficiente pentru anchetele de piata, evaluarea reactiilor consumatorilor la stimulii de piata sau construirea „diagramelor de consens”. Avind la baza cercetari din diverse discipline (neurologie, sociologie, analiza literara, stiinta cognitiva), lucrarea realizeaza o analiza comprehensiva a gindirii consumatorului ce reflecteaza la nevoile sale si evalueaza produsele pe care companiile i le ofera.

Cuprins extins:
Sa intelegem ce se intimpla la nivel mental. Inconstientul cognitiv al consumatorilor
Cum sa „citim” gindirea pietei. Utilizarea diagramelor de consens
Puterea fragila a memoriei
Marcile si povestile lor
Stimulente pentru gindirea creativa
Autor: Gerald Zaltman
Traducător: Cristina Popa
Data apariției: 2007
Editura: Polirom
Titlu original: How Customers Think: Essential Insights into the Mind of the Market
Pagini: 456
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
afaceri, succes, organizare, training, management, studii de piaţă, marketing, brand, gândire creativă
  • Cristina Popa
    Traducător
    Gerald Zaltman - Autor
    Gerald Zaltman este profesor de administrarea afacerilor la Harvard Business School si membru al grupului interdisci­plinar „Mind, Brain, Behaviour” din cadrul aceleiasi universitati. De ase­menea, este cofon­da­torul firmei de cercetare si consultanta Olson Zaltman Associates.
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • Gerald Zaltman
    Autor
    Cristina Popa - Traducător
    Cristina Popa, doctor în Filologie, profesor la Colegiul German „Goethe”. Este autoare de manuale şi auxiliare şcolare dintre care: Modele de analiză a textului literar, Poetica romanului. Antologie.
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

noiembrie 2007, Dilemateca - Victor Popescu
"O abordare fara de care nici un economist nu va putea patrunde in mintea pietei, imbibata de afecte, metafore si decizii inconstiente."

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus