logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Dă-mi banii tăi. Metodă de copywriting (ediția a II-a)

Gabriel Brănescu
„Ce ai în mână? Nu e minciună. Este o carte de publicitate, în general, și de copywriting, în special.   De...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-606-8530-00-0
Dimensiuni: 13x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Ce ai în mână?

Nu e minciună. Este o carte de publicitate, în general, și de copywriting, în special.

 

De ce să mai cumperi încă o carte de publicitate? 

Dacă ai măcar un strop de talent, vei fi în stare să scrii reclame care vând. Cum asta? Pentru că nu este filozofie, ci un rezumat al experienţei practice a mii de copywri-teri, din toată lumea. Și alte cărţi promit același lucru, de ce m-ai crede pe mine? Pentru că am filtrat acele cărţi prin experienţa mea de peste un deceniu, din postura de copywriter, director de creaţie și profesor de publici-tate, în România. Știu ce funcţionează și ce nu. Dar, și mai important pentru tine, am petrecut ani de zile cu copywriteri juniori și studenţi. Deci știu unde greșești. Și cum să te ajut să înţelegi și să aplici imediat ceea ce ai învăţat. Timpul costă bani într-o agenţie de publicitate și am descoperit cum să fac rapid copywriter dintr-un civil ca tine. Gândește-te: competiţia este mare. Tu vei avea un avantaj considerabil. Sau ceilalţi, care au citit cartea! (Glumesc. Cinstit vorbind, n-or să fie așa de mulţi, din cauza tirajului mic.)”

Data apariției: octombrie 2013
Pagini: 232
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
comunicare, mrketing, copywriting, media
  • Gabriel Brănescu Gabriel Brănescu - Autor
    Gabriel Brănescu a plecat de acasă la 19 ani, în armată. A fost, pe rând, agent comercial, traducător, ziarist, jurist și apoi avocat, înainte de a deveni om de publicitate, acum 13 ani. După numai un an, câștiga premiul pentru cel mai...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

Felix Tătaru, Global VP. International Advertising Association
„Demersul este unul curajos. În țara cu “cei mai mulți experți și cea mai puțină expertiză”, ca să citez o colegă de-a mea, cineva are curajul să scrie. Minunat. Și-a asumat curajul de a fi criticat. Și asta pentru a fi de folos, în definitiv. Și este. Cartea de față este un bun îndrumar pentru cineva care se gândește să fie copywriter sau care a apucat-o deja pe acest drum și nu s-a umplut încă de sine. Pentru oricine consideră că mai are de învățat.”
Marius Cristea, IQads
„Primul manual românesc de copywriting. O lectură obligatorie pentru cei care vor să intre în publicitate.”
Iulian Toma, AdPlayers
„Dă-mi banii tăi este un ghid pe care vor trebui să-l poarte în buzunar, de acum încolo, deopotrivă cei care își doresc o carieră în meseria de copywriter, cât și cei responsabili de comunicarea mărcilor.”
Conf. univ. dr. Dan Petre, SNSPA
„Gabriel Brănescu este un copywriter veteran, trecut prin multe și uns cu toate alifiile. Dar dincolo de tezaurul experienței, cartea dezvăluie o înțelegere profundă atât a psihologiei consumatorului, cât și a imperativelor de business ale advertiserului.”

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus