logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 22,32 lei
-7%24 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 08.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Bloguri, Facebook şi politică

Florenţa Toader, Paul Aparaschivei, Tudor Sălcudeanu
În stoc
PREȚ: 22,32 lei
-7%24 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 08.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Comunicare/Media
Nu mai avem nevoie de cunoştinţe sofisticate şi echipe de IT pentru a putea fi creatori de conţinut online. Noţiunile de divertisment,...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-606-92275-2-7
Dimensiuni: 13x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Nu mai avem nevoie de cunoştinţe sofisticate şi echipe de IT pentru a putea fi creatori de conţinut online. Noţiunile de divertisment, învăţare, socializare, spaţiu public şi spaţiu privat au căpătat altfel de dimensiuni şi înţelesuri şi trăim simultan în două lumi, offline şi online.

Aceasta este miza de la care porneşte lucrarea de faţă, dovedindu-se utilă atât studenţilor de la facultăţile de ştiinţe politice, comunicare, jurnalism, în căutarea unor informaţii de actualitate despre impactul noilor media asupra politicii autohtone, cât şi consultanţilor politici în căutarea unor idei pentru campaniile viitoare şi chiar politicienilor actuali sau viitori, în căutarea unor răspunsuri şi soluţii la problemele de legitimitate politică şi comunicare electorală. Rezultatele cercetărilor făcute de cei trei autori nu pot fi generalizate şi nici nu au pretenţii de exhaustivitate. La momentul apariţiei acestei cărţi, continuarea ei a început deja să fie scrisă.

Autor: Florenţa Toader, Paul Aparaschivei, Tudor Sălcudeanu
Data apariției: 2009
Editura: Tritonic
Pagini: 208
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
comunicare, blogging, internet, media, web 2.0, social media, divertisment, socializare

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus