logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 38,52 lei
-7%41,42 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 13.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Spirala tăcerii. Opinia publică - învelişul nostru social

Elisabeth Noelle-Neumann
În stoc
PREȚ: 38,52 lei
-7%41,42 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 13.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Cultura comunicării
Pornind de la numeroase studii de caz, de la analiza operei unor autori clasici precum Locke, Hume, Rousseau sau Tocqueville ori de la cercetarile...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 973-711-029-3
Dimensiuni: 13x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Pornind de la numeroase studii de caz, de la analiza operei unor autori clasici precum Locke, Hume, Rousseau sau Tocqueville ori de la cercetarile antropologice asupra comunitatilor tribale din Africa si Oceania, Elisabeth Noelle-Neumann articuleaza o explicatie cuprinzatoare a fenomenelor de conformitate sociala, intr-o carte care a consacrat-o in rindul celor mai importanti sociologi si teoreticieni ai comunicarii. Volumul, aparut initial in anul 1980, este actualizat la nivelul anului 2001 si imbogatit cu numeroase exemple si studii noi, rod al muncii de cercetare intreprinse de autoare in ultimii ani. 

Autor: Elisabeth Noelle-Neumann
Traducător: Vlad Cucu-Oancea
Data apariției: 2004
Editura: Comunicare.ro
Titlu original: The spiral of silence. A theory of public opinion – Our social skin
Pagini: 372
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
studii de caz, cercetări antropologice, conformitate, fenomene, social, comunicare

Opinii Editoriale

W. Phillips Davison, Public Opinion Quarterly
"Spirala tacerii porneste de la o literatura vasta pentru a elabora teoretic conceptul de opinie publica, formuleaza concluzii patrunzatoare cu privire la rolul mass media si aplica aceasta teorie novatoare la procesele electorale. Este, probabil, una dintre cele mai importante lucrari in domeniu din ultimele decenii."
James W. Hottois, American Political Science Review
"O teorie eleganta a opiniei publice. Cartea reprezinta o contributie semnificativa la literatura despre comportamentul de vot si, in general, despre opinia publica. O lectura obligatorie pentru toti specialistii in disciplinele socio-umane."

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus