logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Stoc furnizor
PREȚ: 27,32 lei
-7%29,38 lei
Disponibilitate: Stoc furnizor
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 19.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Psihologia reclamei şi a consumatorului. Psihologia consumatorului

Dragoş Iliescu, Petre Dan
Stoc furnizor
PREȚ: 27,32 lei
-7%29,38 lei
Disponibilitate: Stoc furnizor
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 19.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Cursuri universitare
Există multe linii de forță care vor modela felul în care se va face marketing și publicitate, respectiv cercetare pentru aceste domenii....
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-711-157-9
Dimensiuni: 17x24 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Există multe linii de forță care vor modela felul în care se va face marketing și publicitate, respectiv cercetare pentru aceste domenii. Unele prind deja viață chiar acum, în timp ce altele doar se prefigurează; unele se constituie în provocări la adresa modalităților tradiționale de a face marketing, publicitate și cercetare, în timp ce altele vizează oportunități de a ajunge mai eficient și mai rapid la consumatori. Una dintre caracteristicile definitorii ale publicității este aceea că reacționează extrem de rapid la orice tendință generală a sistemului social din care face parte, fiind de multe ori prezentă în avangarda schimbărilor, ca forță care creează și impune modele, definește și susține tendințe pentru marea majoritate a indivizilor din societate.

Autor: Dragoş Iliescu, Petre Dan
Data apariției: 2010
Editura: Comunicare.ro
Pagini: 238
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
publicitate, strategie, leadership, cercetare de piață, studiu de piață, comunicare

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus