logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 40,27 lei
-7%43,3 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Redactarea materialelor de relaţii publice

Doug Newsom, Jim Haynes
În stoc
PREȚ: 40,27 lei
-7%43,3 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Collegium
 Volumul îmbină expunerea teoretică specifică unui manual cu abordarea practică, oferind studenților de la facultățile de...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-46-2228-3
Dimensiuni: 16x23,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

 Volumul îmbină expunerea teoretică specifică unui manual cu abordarea practică, oferind studenților de la facultățile de comunicare și relații publice o descriere generală a domeniului, precum și informații cu privire la instrumentele de comunicare specifice, obligațiile etice și legale sau stilurile de compunere a textelor. Noua ediție include secțiuni dedicate diferitelor publicuri, materiale (e-mailuri, scrisori, buletine informative) și nișe media (broșuri, reviste, rapoarte anuale), fiecare capitol fiind însoțit de un set de exerciții. Pe lângă principalele tehnici de redactare și problemele de conținut sau de design specifice diferitelor tipuri de media, cei interesați vor găsi în această carte numeroase „trucuri” pentru compunerea unui text de relații publice perfect. 

Cuprins extins:
Relatiile publice si autorul de texte
Persuasiunea
Autorul de texte pentru relatii publice si cercetarea
Scrisul care clarifica si simplifica lucrurile complicate: stil si continut
Comunicatele de presa
Stiri difuzate la radio si televiziune
Scrierea mesajelor publicitare
Textul publicitar pentru paginile Web
Mesajul publicitar pentru stimularea vinzarilor
Buletinele informative
Brosurile
Revistele
Comunicarea in situatie de criza
Autor: Doug Newsom, Jim Haynes
Traducător: Dana Ligia Ilin
Data apariției: 2011
Editura: Polirom
Titlu original: Public Relations Writing. Form & Style
Pagini: 472
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
comunicare, relaţii publice, media, publicitate, advertising, revistă, broșuri, persuasiune, manipulare, radio, TV, vânzări, marketing
  • Jim Haynes
    Autor
    Doug Newsom - Autor
    Doug Newsom, profesor de jurnalism la Texas Christian University, a fost membra a Commission on Public Relations Education si presedinta a College of Fellows din cadrul Public Relations Society of America (PRSA). A fost de asemenea consultant national pe probleme de educatie al PRSA. A prezidat comitetul disciplinar Fulbright si a fost una dintre primele femei alese in consiliul de conducere al unei institutii publice din Statele Unite. Dintre volumele publicate...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • Doug Newsom
    Autor
    Dana Ligia Ilin
    Traducător
    Jim Haynes - Autor
    Jim Haynes este director de cercetare, consultant si membru al consiliului de conducere al QuickSilver Interactive Group, Inc., Dallas, Texas. Specialist in relatii publice, este mem­bru al Public Relations Society din cadrul America’s College of Fellows. A fost prodecan al Facultatii de Comunicare din cadrul University of Texas at Austin si a predat un curs de relatii publice la Texas State University – San Marcos, UT, Southern Methodist University...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • Jim Haynes
    Autor
    Dana Ligia Ilin - Traducător
    Dana Ligia Ilin, absolventă a Universităţii Bucureşti, secţia de Limbi Orientale, specializarea chineză (A), franceză (B), esperanto (limba a treia), este asistentă de cercetare în cadrul Centrului de Limbi Străine. La Editura Polirom a publicat: Ghid de conversaţie român-chinez (2004) şi Ghid de conversaţie chinez-român (2006). A semnat numeroase traduceri din limbile franceză şi engleză.
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus